IntelAmdAti Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) http://www.uri-geller.com/articles/11.htm På den ene hånden kan du si du vil finne masse tallsammenhenger i alle ting med alle tall - det spørs bare hvor dypt du graver. Jeg vil si tallet 11 ser ut til å dukke opp litt 'for' ofte Victor A. Kvam - Mitt navn kan også ha 11 bokstaver. Bare til å grave litt så dukker 11 opp overalt. Endret 4. april 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 stenges denne snart eller? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 *host* Fritids problemer til de som satt å fant alt det ut *host Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Vet du hva, det fantastiske tallet.. 1 dukker også opp over alt... Enig med Carrox, norsk ungdom har for lite å finne på... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 prøv med tallet 12. Jeg er sikker på at du finner like mange tilfeller av det. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 http://www.uri-geller.com/articles/11.htm På den ene hånden kan du si du vil finne masse tallsammenhenger i alle ting med alle tall - det spørs bare hvor dypt du graver. Jeg vil si tallet 11 ser ut til å dukke opp litt 'for' ofte Victor A. Kvam - Mitt navn kan også ha 11 bokstaver. Bare til å grave litt så dukker 11 opp overalt. Når jeg så topicen visste jeg det var dette Har også vært fasinert av det en stund nå, anbefaler deg å se filmen PI (3,14) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 http://www.uri-geller.com/articles/11.htm På den ene hånden kan du si du vil finne masse tallsammenhenger i alle ting med alle tall - det spørs bare hvor dypt du graver. Jeg vil si tallet 11 ser ut til å dukke opp litt 'for' ofte Victor A. Kvam - Mitt navn kan også ha 11 bokstaver. Bare til å grave litt så dukker 11 opp overalt. Når jeg så topicen visste jeg det var dette Har også vært fasinert av det en stund nå, anbefaler deg å se filmen PI (3,14) Stjernefilm Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 sluffy, Jeg tror ikke det. Men hvis så er tilfelle blir det jo bare enda mere fantastisk Hvor kan jeg få fatt i PI? Jeg har sett etter filmen lenge men finner den ikke noe sted. Er dt noen webshopper eller butikker i Bergen som selger denne? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 11 er bare spesielt fordi det er tallet etter 10, som tallsystemet er bygd opp av...en drøss med sammenhenger hvor 11 oppstår, finnes også for de fleste av de andre tallene. PI og E er mer interessante tall uansett. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ....PI og E er mer interessante tall uansett. Er ikke det noen bokstaver, eller synser jeg? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er ikke det noen bokstaver, eller synser jeg? PI og E er navn på to universelle konstanter. PI=3.141592654(uendelig med desimaler) og E=2.718281828(uendelig med desimaler). Disse konstantene dukker opp i mange sammenhenger. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 aaah. . PI.. leste bokstavene hver for seg, P.I. Jeg.. skjønte ikke mye.. :S men nå derimot.. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 *host* Fritids problemer til de som satt å fant alt det ut *host enig! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Stenges pga meget dårlig bruk av emnefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg