Gå til innhold

Powercolor 9800pro

runela

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte det før jul en gang. Jeg har bare hatt problemmer. For eksempel nå i far cry slår pcen seg av og nå jeg slår på står det at sjermkort driverne ikke svarer. Jeg har prøv alle drivere som jeg vet om. Alt fra orginale fra ati til omega. Men likevell vil det ikke fungere. Jeg har hatt et 9000 før og da fungerte alt. Har verken skiftet ut noe eller jort om noen innstilinger i bios siden da. Jeg har nettopp formatert igjen for og se om det gikk. Men nei da det er like mongo. :no: Noen som har noen lignende problemer med dette før? Det blir rare farver av og til og den ristarter ofte. Har hatt menge grafikkort men har aldri opplevd noe lignende :hmm: Blir sjikkeli iriteter :scared:

Endret av Zx45
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel heller ikke helt umulig at det er noe galt med skjermkortet du har fått heller.... Burde vel ikke være noe problem å få bytta det. Prøv å lån deg et annet radeon 9x00 kort og prøv det med de driverne du har nå. Virker da alt som det skal er det vel ikke noe tvil om at det er kortet det er noe galt med. Du kan jo også prøve en full formatering av harddisken og innstallere alt på nytt. Løser heller ikke det problemet er det garantert noe gæli med kortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...