lanprob Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg har 2 pc'er koblet sammen. Begge kjører XP og begge har 10/100 nettkort. Problemet er bare at den maskinen som 'joiner' hakker i grafikken. Jeg har prøvd å skifte host maskin, men det er likt uansett. Spillene jeg har prøvd er Operation Flashpoint og Deltaforce 2&3 (i dette spillet beveger fiendene seg slik som figurene i Southpark!) Er det noen som kjenner til dette problemet? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hvordan se specene på PCene i forhold til spillene som skal kjøres? Den PC-en som er server skal jo holde kontroll på både spillet og samkjøre det som server? Lenke til kommentar
lanprob Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 Pc'ene er noe forskjellige ja, men uansett hvilken av dem som er server, så er det den som 'joiner' som hakker. Den som vanligvis er server er en Athlon 900 m/1gb RAM og Radeon 64DDR. Den andre er en Celeron 400 m/128mb RAM og Rage Fury 32mb. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 hjemmemekka kryssa kabel? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Rage Fury 32mb er jo ikke lengre nytt, men burde gå flott. Tror ikke d kan vere kabelen da hadde den vel ikke funket i d hele tatt. Merklig, skal komme tilbake viss jeg finner på noe lurere og si :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå