hrrr Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Jeg må ha meg ny skjerm det skal vere en LCD men gamle skjerm er en Eizo F56 CRT 17" den har vore min venn de siste 5 årene jeg er ikke sikker på hvor mye jeg skal bruke.. Håper jeg får mange forslag med dere Takker for alle svar Mvh Hrrr Endret 4. april 2004 av hrrr Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Spørs vel litt på hva du skal bruke den til? for det meste spilling, eller andre ting som du ikke trenger så mye FPS på. Vet ikke hvordan det er nå, men skjermer som er idelle for spilling er vel i dyreste laget? Lenke til kommentar
hrrr Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 ja jeg har lest LCD-testene ville bare spørre dere her inne ja LCD skjermer som en skal ha til spilling er dyre... Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skal du ha deg 17" så er LCD skjermer med ~20ms refreshrate helt kurrant (synes jeg). Man merker en liten forskjell når man går FRA crt TIL lcd... men det påvirker ikke spillinga på noen som helst måte Lenke til kommentar
immo Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Synes også du bør legge vel så stor vekt på hvordan skjermen er i "Windows" Hyundai Q17 som jeg kjøpte er grei i spill. men rett og slett litt slitsom å se på når jeg surfer. Det er ikke værdt å spare 1000,- kroner og "ofre" denne delen. Skal du kjøpe LCD til spill - velg som nevnt en med lav responstid, men velg en som får gode skussmål til annet bruk. Ikke se deg blind på ms heller.. noen har etterslep selv om det står f.eks 16ms. Finner du en du synes virker bra - les hva andre som allerede har den føler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå