Hutsefluts Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 jeg har kjøpt meg 2 x 512mb ddr-dimm, pc3200.. jeg satte det inn med en gang jeg fikk det.. og satte meg lykkelig ned og spilte bf: vietnam. men så plutselig.. restarta pc'en seg selv, uten grunn... "jaha" tenkte jeg.. og starta opp spillet igjen. Etter en liten stund av intens spilling, krasja spillet til desktop'en... "jaha" tenkte jeg igjen, og starta opp spillet for tredje gang... etter en liten stund igjen.. skjedde det samme en gang til. "men f***" tenkte jeg... "kanskje det er noe galt med rammen" så jeg bytte tilbake til den gamle, og da funka spillet fett som bare det! og jeg spilte mange lykkelige runder av bf.. så bytte jeg tilbake ram, slik at jeg fikk 1024 igjen, for å sjekke om det bare var uheldig, men neida.. spillet krasja det.. Kan det være noe galt med spillet, eller er det rammen som tømmer seg selv?? liker ikke tanken på at jeg har sløst bort masse penger på ram jeg ikke kan bruke.. noen forslag? _____________ Hutsefluts Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hva slags PC er det snakk om? CPU/Hovedkort? Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 hmm.. la oss se, hovedkort: MSI 845 PE MAX cpu: pentium 4, 2.6Ghz? Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 yup, TwinMos ram Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Heng meg hvis jeg tar feil, men har ikke MSI kort tidligere vært kresen på ram?? Uansett er det klart at du bør kunne sende tilbake rammen og få testen den... Du bør ha krav på noe som funker.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har lest rund på forumet her at det oppleves høy feilrate på de .. i tillegg til nforce chipsett kompabilitets problemer noen ganger . Returner/bytt!! ... Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Har bestilt det fra komplett, og jeg trodde komplett testa tingene sine før de solgte det... skal på påskeferie i morgen, så jeg får ikke gjort det før etter påske i så fall, men hadde håpet jeg skulle slippe det da! Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har bestilt det fra komplett, og jeg trodde komplett testa tingene sine før de solgte det... skal på påskeferie i morgen, så jeg får ikke gjort det før etter påske i så fall, men hadde håpet jeg skulle slippe det da! Testa tingene sine ? Er du klar over hvor mange dem ville måtte ansette HVIS dem skulle testa alle tingene dem solgte ??? Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Testa tingene sine ? Er du klar over hvor mange dem ville måtte ansette HVIS dem skulle testa alle tingene dem solgte ??? hehehe.. jaja, kanskje derfor det er billig.. kanskje jeg også burde investere litt mer i rammen... den jeg kjøpte var nemlig det billigste jeg fant.... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 For all del test ram'en i forskjellige slotter før du gjør noe annet. Lenke til kommentar
Hutsefluts Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 For all del test ram'en i forskjellige slotter før du gjør noe annet. i hvilke forskjellige slotter? jeg har kun 2, og begge står det ram i... skal jeg bytte om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå