adsfiklam Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvordan kan jeg få et lite søke verktøy på web-siden min så folk kan søke på forskjellige ting som ligger på hjemmesiden min. Takk Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Da går ihvertfall ikke JavaScript. Må være serverside. Hvorfor ikke lage en tråd med alle spørsmålene? Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvorfor ikke lage en tråd med alle spørsmålene? Tenkt å spørre om det samme, men her må du vel bruke en SQL database som folk kan søke i. Men tipper det ikke er en funksjon for det i Frontpage Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvorfor ikke lage en tråd med alle spørsmålene? Tenkt å spørre om det samme, men her må du vel bruke en SQL database som folk kan søke i. Men tipper det ikke er en funksjon for det i Frontpage Er ikke sikkert du trenger en database? Bare å lese alle filene som det kan stå noe interressant i, og finne ord der ? Veldig enkelt system men.. greit nok antar jeg. Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kan f.eks. bruke eit cgi-script. Mange på www.hotscripts.com og http://cgi.resourceindex.com/Programs_and_Scripts/Perl/ Fins sikkert også php-script for dette. Burde vel vore posta i perl eller php forumet.... Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Da går ihvertfall ikke JavaScript. Må være serverside såvidt jeg vet. Hvorfor ikke lage en tråd med alle spørsmålene? Du har rett! Skal gjøre det neste gang Jeg har sett litt på www.hotscripts.com. Der finnes det jeg en del gratis søkemotorer, gjør det ikke? Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kanskje man finner noe her: -link- Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Men Yrjan. Er det stor side du skal lage? Du bør vel tenke gjennom om du faktisk trenger en søkemotor? Er det for at det er litt fancy/kult eller er det nødvendig Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Men Yrjan. Er det stor side du skal lage? Du bør vel tenke gjennom om du faktisk trenger en søkemotor? Er det for at det er litt fancy/kult eller er det nødvendig Det er ikke en veldig stor hjemmeside, men heller ikke liten så... Det er kanskje fordi det er litt nedvøndig og litt kult. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Det går vel an i PHP.. Bør vel flyttes. Endret 4. april 2004 av Marvil Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det går vel an i PHP.. Bør vel flyttes. Bør flyttes ja, og den flyttes også.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Som du kan se på denne siden er det fullt mulig med php: http://www.hotscripts.com/cgi-bin/search.c...+engine&catid=2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå