Habla Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 [quote name='Remerser' date='06/04/2004 : 11:15'] 1. du skrur ikke opp dekslet. 2. There is no klistermerke 3. hvordan skulle de ha sett at klistermerket ikke har blitt brutt opp uten å åpne dekslet selv (og ødelegge klistermerket) [/quote] Venter spent på svaret på denne... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 kan ta av dekslet og bevise at det iallefall ikke er no klistermerke på 2 6600...... (min og en venn sin) Så personelig har jeg god grunn å si det jeg sier. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) på min t610 er det ett slikt klistremerke.. jeg er så heldig at klistremerke er plassert feil, så jeg kan skru så mye jeg vil på telefonen min uten at garantien forsvinner.. Endret 6. april 2004 av øyst1 Lenke til kommentar
Habla Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg venter på svaret til øyst1. Det var ikke noe galt med det du skrev. Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 vel, jeg har svart.. og hvis dere ikke tror meg kan dere lese litt i forskjellige forumer.. det kan godt hende at 6600 mangler garanti-merke, men alle nyere SE-telefoner har ett slikt klistremerke.. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 vel, jeg har svart.. og hvis dere ikke tror meg kan dere lese litt i forskjellige forumer.. det kan godt hende at 6600 mangler garanti-merke, men alle nyere SE-telefoner har ett slikt klistremerke.. Men etter det jeg skjønner så snakker de om nokia 6600, ikke SE telefoner. Så da blir dine erfaringer med SE litt feil å komme trekkene med.... Lenke til kommentar
øyst1 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 vel, jeg har svart.. og hvis dere ikke tror meg kan dere lese litt i forskjellige forumer.. det kan godt hende at 6600 mangler garanti-merke, men alle nyere SE-telefoner har ett slikt klistremerke.. Men etter det jeg skjønner så snakker de om nokia 6600, ikke SE telefoner. Så da blir dine erfaringer med SE litt feil å komme trekkene med.... det er ikke bare SE-telefoner som er garanti-merket.. trodde 6600 også var det, siden mange andre nokia telefoner er det..f.eks: n-gage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå