Lemkin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har nettopp laget en side nå der jeg fant ut jeg skulle prøve dette: http://www.meyerweb.com/eric/css/edge/popups/demo.html. Om man ser på eksemplett funker popup'en i både IE og Opera, men når jeg brukte den på siden min så funker det kun i Opera, ikke IE Noen forslag? Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ingen av dem funker hos meg.. (opera) Ja, jeg har på "accept pop-up windows" Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 funker fint hos meg Opera (7,23) IE har en tendens til å lage problemer. om du vil ha det til å funke slik som eksempelet du viste er det vel bare å te en liten titt i kildekoden, Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Nei nei nei, det er ikke sånne popups, men at det "pop'er" opp en tekst når man :hover'er en link.. Kanksje litt dårlig forklart i sta Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Nei nei nei, det er ikke sånne popups, men at det "pop'er" opp en tekst når man :hover'er en link.. Kanksje litt dårlig forklart i sta hehe.. okey (da funker begge sidene hos meg også..) Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 funker fint hos meg Opera (7,23) IE har en tendens til å lage problemer. om du vil ha det til å funke slik som eksempelet du viste er det vel bare å te en liten titt i kildekoden, Jeg har sett der, men CSS kodene står jo på siden.. Syns det er så rart at det funker der, men ikke hos meg Lenke til kommentar
magikern Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 har du vurdert å slette cache? evt legge ut siden som php og skrive dette i toppen: header ("Content-type: application/xhtml+xml; charset=ISO-8859-1"); header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT"); header("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . " GMT"); header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate"); header("Cache-Control: post-check=0, pre-check=0", false); header("Pragma: no-cache"); har opplevd lignende ting selv mange gang når jeg ikke bruker dette i toppen og glemmer cache sletting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå