adsfiklam Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Noen som kan gi meg en kode på det. Skal bare ha noe enkelt noe uten rammer rundt, digital, og med sekunder. Takk! Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) <? $tid = date("G:i"); echo "klokken er ".$tid; ?> skriver ut "Klokken er 12:24" (PHP - må oppdateres for att den skal skifte) dynamisk? <- Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det virker som du er ute etter masse "stilige" finesser til siden din (noe som ikke er å anbefale), så da kan du vel ta en titt her Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 <? $tid = date("G:i"); echo "klokken er ".$tid; ?> skriver ut "Klokken er 12:24" (PHP - må oppdateres for att den skal skifte) dynamisk? <- Den virka ikke... kanskje jeg har gjort noe feil Ps PT: Jeg hvet at det ikke er noe stor idé å legge inne masse "stilige" finesser... noe jeg ikke har tenkt å gjøre heller. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Den virka ikke... kanskje jeg har gjort noe feil husket å lagre filen din som index.php du kan ikke bruke .html som ending når du har php med. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Kanskje fordi det scriptet der er php, og da må du lagre siden som .php og sette <?php script ?> Eller så er jeg helt på jordet her Edit: kom en kar før meg her Endret 4. april 2004 av smoothie Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) <? $tid = date("G:i"); echo "klokken er ".$tid; ?> skriver ut "Klokken er 12:24" (PHP - må oppdateres for att den skal skifte) dynamisk? <- Den virka ikke... kanskje jeg har gjort noe feil Ps PT: Jeg hvet at det ikke er noe stor idé å legge inne masse "stilige" finesser... noe jeg ikke har tenkt å gjøre heller. Det må ligge på en server som støtter PHP.. (start.no f.eks) edit: kom en kar før meg også Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Den virka ikke... kanskje jeg har gjort noe feil husket å lagre filen din som index.php du kan ikke bruke .html som ending når du har php med. Er nok derfor. Jeg bruker html... Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Husk at servern du bruker må støtte php Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Husk at servern du bruker må støtte php Det gjør den ikke Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Husk at servern du bruker må støtte php Det gjør den ikke okey.. da får du ty til JavaScript da.. (ååh, som jeg hater det) <script language="JavaScript"> var knowledge = setKnwlgde(no_remorse(JavaScript, 1)); if(var knowledge == TRUE){ HelpYrjan; } </script> Dette returnerer naturlig nok en error. Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvilken server bruker du da? Se denne posten om hvilke gratis servere som støtter php: http://forum.sourcecode.no/index.php?showtopic=227885 Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Klokker i JS: http://home.no.net/kralfa/java_files/koder14.htm http://home.no.net/kralfa/java_files/koder47.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå