[feNriZ] Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har kjøpt meg en 3Com 11b trådløs router siden jeg også har kjøpt en Tundra1557 Før jeg monterte routeren så kunne jeg spille online spill som: Call of Duty, Battlefield til og med på servere i u.s uten at det lagga(ADSL, Tiscali 720/128) Nå etter jeg koblet til routeren kan jeg ikke spille på Norske servere uten at det lagger noe inn i *¤#%&, faktisk så mye at det blir umulig å spille . jeg har ikke satt opp kryptering på routeren. Er det routeren som er for dårlig eller hva er dette? Er det noen som har opplevd det samme? Er det noen som har en løsning? Lenke til kommentar
[feNriZ] Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har visst lagt inn en dobbel-tråd. Trodde jeg hadde gjort noe feil når jeg la inn den andre tråden da jeg ikke fant den på toppen i forumet Men, men. Siden det tydeligvis ikke er mange som har sett den andre tråden kan en bruke denne. !! Jeg bruker kabel mellom den stasjonære pc'en som jeg spiller på til Routeren!! Ikke misforstå dette, jeg har ikke tenkt å bruke det trådløse nettet til å spille med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå