SteffenRG Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Eg her et ati radeon 9200 atlantis 128mb ram. Og når eg speler battlefield 1942 er det mange gjennomsiktige ruter på bakken ...veldig iriterende...kva er det som gjør det ? Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Eg her et ati radeon 9200 atlantis 128mb ram.Og når eg speler battlefield 1942 er det mange gjennomsiktige ruter på bakken ...veldig iriterende...kva er det som gjør det ? Atlantis 9200? det er vel sapphire det. jeg hadde det kortet for 3uker siden, og jeg hadde ingen slike problemer, sikker på at du ikke har virus eller feil på selve spillet da? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Oppdater skjermkort-driverene og patch spillet til nyeste versjon. (det blir vel, hennholshvis, Catalyst 4,3 og BF 1,6/1,5) Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 kor ej lasta ned nyaste driver då ? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kor ej lasta ned nyaste driver då ? Ati.com Lenke til kommentar
AshtraY Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 www.ati.com www.battlefield1942.com (?) eventuellt search "battlefield" på google..første treffet er sikkert heimesida til BF1942. Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 ok....no er dei gjennomsiktige rutene vekk ....men eg lure på noke...eg lasta ned bf vietnam (det tok 1,8g)og når eg komm inn på mappen var det bare mange andre filer som eg ikkje veit kva eg skal gjære med ...veid du `kva eg skal gjer med dei ? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 www.ati.com www.battlefield1942.com (?) eventuellt search "battlefield" på google..første treffet er sikkert heimesida til BF1942. Nei, heimesida til BF heiter www.eagames.com også når du kommer inn der så ser du etter Battlefield... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ok....no er dei gjennomsiktige rutene vekk ....men eg lure på noke...eg lasta ned bf vietnam (det tok 1,8g)og når eg komm inn på mappen var det bare mange andre filer som eg ikkje veit kva eg skal gjære med ...veid du `kva eg skal gjer med dei ? Du sletter de og kjøper spillet i butikken. (Du kan evt. spør om hjelp på forum hvor man har lov å snakke om warez...) Lenke til kommentar
lumpen Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Smart å snakke om ulovlige ting på et offentlig forum! Lenke til kommentar
SteffenRG Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 [quote name='lumpen' date='04/04/2004 : 14:58'] Smart å snakke om ulovlige ting på et offentlig forum! [/quote] Angåande brennt BF Veitnam,det var Odd Børge så skreiv.Ikkje eg SteffeRG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå