sanmann Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei. Har et problem med at tre filer på min MAC fikk for lange filnavn da de ble behandlet i FotoStation. Nå ligger fire filer der som er på 0 bytes, som jeg ikke kan få slettet. (Ligger på en nettverksstasjon.) Noen som vet hva som må til for å få dem vekk? Prøvde å gå inn via serveren, uten hell. *Sanmann* Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 logg deg inn som root på server, da har du iallefall tilgang på filene. Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Åpne terminalen. Skriv rm og et mellomrom Så drar du filen inn i terminalen sånn at directoriet legger seg inn ett er rm . Så trykker du enter. Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg sliter veldig med å få fjernet Synergy jeg noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg sliter veldig med å få fjernet Synergy jeg noen som kan hjelpe? Gjør som MCDr beskriver.. Her er oversikt over flere unix kommandoer; http://infohost.nmt.edu/tcc/help/unix/unix_cmd.html Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg sliter veldig med å få fjernet Synergy jeg noen som kan hjelpe? Velg at det ikke skal starte når maskinen skal starte. Så går du inn i "library/preferences pane" eller noe sånt. Husker ikke helt for jeg sitter på PC'n nå. Slett synergy filen der og du vil aldri se det igjen. Du kan jo også söke etter synergy og slette alle filer du finner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå