anathon Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg har hatt problemer med en Infinite Loop. Det er driveren til skjermkortet som lager denne og jeg har prøvd å løse den lenge. På mitt MSI KT-600 finner jeg ikke ut hvor i BIOS jeg kan disable det intergrerte skjermkortet, for det finnes vel et slikt som man må disable så det ikke "kræsjer" med et AGP-kort jeg selv setter i? Grunnen til at jeg tror at det er enable er at på Egenskaper står det at: - Plassering: PCI-buss 1, enhet 0, funksjon 0 Her skal det vel stå at kortet står i en AGP-port?, eller??? Jeg tror at dette kan være grunnen til denne Loopen, som forøvrig er hyppig når jeg bruker DC++ Hvordan disabler jeg det intergrerte kortet på MSI-kortet mitt? På de stedende jeg har funnet i BIOS hvor jeg kan definere kortet som et AGP-kort har jeg gjort dette. Jeg trenger hjelp av noen som vet hva dem snakker om Lenke til kommentar
anathon Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Ingen som vet noe Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det skal stå "PCI-buss 1, enhet 0, funksjon 0"... Dette gjør det på mitt Radeon 9800Pro også og jeg har ingen problemer og ytelsen er topp osv. Så det er ikke det som er problemet ditt. DC++ har mange bugs så det kan godt være det som skaper problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå