svalbard Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 For ca 1år siden kjøpte eg Logitech Cordless Desktop Optical som har virka fint helt til igår. Når eg startet maskinen så kommer det ikke lys i reciveren og mus eller tastatur reagerer ikke. Tror det er en kortslutning men er ikke sikker. Problemt tror eg kom en uke før den kortslutta for den holdt på å miste kontakten med mus og tastatur. Dekkes dette av garantien? vist nei, hvor kan eg få kjøpt en lik reciver for en billig penge, eller lønner det seg å kjøpe nytt?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Logitech har - hvis jeg husker rett - 5 års garanti på det settet. Hvis settet bare sluttet å fungere, skal det dekkes av garantien. Ta kontakt med Logitech eller butikken du kjøpte det av og hør. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Logitech har - hvis jeg husker rett - 5 års garanti på det settet. Hvis settet bare sluttet å fungere, skal det dekkes av garantien. Ta kontakt med Logitech eller butikken du kjøpte det av og hør. takker, skal prøve det Lenke til kommentar
jocke Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 For ca 1år siden kjøpte eg Logitech Cordless Desktop Optical som har virka fint helt til igår. Når eg startet maskinen så kommer det ikke lys i reciveren og mus eller tastatur reagerer ikke. Tror det er en kortslutning men er ikke sikker. Problemt tror eg kom en uke før den kortslutta for den holdt på å miste kontakten med mus og tastatur. Dekkes dette av garantien? vist nei, hvor kan eg få kjøpt en lik reciver for en billig penge, eller lønner det seg å kjøpe nytt?? Kan jo også være noe så banalt som at mus&tastatur er tom for strøm Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Kan jo også være noe så banalt som at mus&tastatur er tom for strøm Nope, då hadde det or det første kommet melding på skjermen at mus/tastatur har lite strøm. For det andre så skal jo ikke lyset på reciveren være der selv om mus/tastatur ikke har strøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå