Lurifaksen Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Skjedde med meg også her forleden. Lastet ned en iso med 13MB i sekundet. Når jeg så på huben, viste den ingen tegn til å laste ned mer enn ca 100KB/s, så det er utelukket at så mye data ble overført. Med andre ord ble filen generert på min egen PC. Iso'en gikk an å pakke ut og alt, men filene som ble pakket ut var ødelagt. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Virker som noen har fått for seg at dc++ kan komprimere filer på en mystisk måte så de blir bittesmå. Dersom dette var mulig hadde selvsagt "opphavsmannen" komprimert de i utgangspunktet for å spare plass og linje... Lenke til kommentar
arenei Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg kan godt legge "bildet som forklarer alt" ut på nytt: En ISO/BIN fil har som oftest en stor "dummy fil" som består av mange tusen "00000000000000" som blir komprimert til én eneste "0".. vis du komprimerer bin filen med win-zip/-rar vil den ikke ta mer en 200Megabyte.. dc++ komprimerer dette så du skal slippe å laste ned "dobbelt" så mye som du egentlig gjør.. Denne komprimeringen skader ikke filene, og om filene du har lastet ned er ødelagt er det ikke på grunn av komprimering. noen som skjønner..? Lenke til kommentar
v0id Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 korleis kan folk få over 10mb/s når dei har 100mbit nettverkskort? Burde ikke være noe problem ettersom 100mbit klarer 12.5MB/s. (100 \ 8 = 12.5) Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) sjekk bilde (bilde) Se på det bildet der! Han laster ned med 94.28Kb/S ikke 21Mb. Duden har sikkert bare Komprimert filen, Har selv lastet ned med denne hastigheten på Dc. Endret 5. april 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 en helt ordinær ata100/7200 rpm's disk får store problemer med å spise mer enn 5MB i sekundet. Nei det er ikke noe problem for en moderne disk. Les her: http://storagereview.com/ Der finner du nesten alt om disker. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det her DC ++ Hvor bra er det egentlig...' Sitter og prøver det nå...men er vanskelig å få tak i filer! Er det slik? Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Har opplevd noe liknende en gang, brukte dc og lastet ned en fil noe alla hastigheten din. Skjønte ikke en dritt før jeg fant ut at jeg lastet ned fra meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå