Gå til innhold

*Advarsel* Asus M5

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har akkurat fått meg en Asus M5N, dette er en ultraportabel Centrion basert bærbar pc. Maskinen har veldig mange meget gode egenskaper, men det er en ting som irriterer meg grenseløst:

CPU Vifta er satt til å kjøre fra 20 grader :no:, hva er vitsen med det liksom? Ikke nok med at vifta da går 24/7, men den bråker no helt sinnsykt, den har omtrent samme mekaniske metalliske lydbildet som en SCSI harddisk fra '97.

Nå hører jeg vifta uansett hvor jeg går, lyden sitter i hodet selv etter at maskinen er slått av, og etter påske kommer jeg til å vurdere å levere tilbake "hodepinegeneratoren".

.fcuk_IT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjørt alle disse oppdateringene, ingen forandring. Ser på FAQ'en dem at det er nevnt dette med CPU viften, men jeg får vente og se om de gjør noe med problemet.

Et annet problem er at det innebygde WLan "kortet" drar 20% prosessortid, jeg må bruke mitt gode gamle Netgear pcmcia kort som erstatning.

Jeg må nok skaffe en boks, eller et skap å sette maskinen i når jeg bruker den hjemme.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Har kjørt alle disse oppdateringene, ingen forandring. Ser på FAQ'en dem at det er nevnt dette med CPU viften, men jeg får vente og se om de gjør noe med problemet.

Et annet problem er at det innebygde WLan "kortet" drar 20% prosessortid, jeg må bruke mitt gode gamle Netgear pcmcia kort som erstatning.

Jeg må nok skaffe en boks, eller et skap å sette maskinen i når jeg bruker den hjemme.

Er den virkelig så irriterende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...