scoot Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 De siste 2 ukene har jeg hatt en dårlig er erfaring med bluecom, de er blitt sinnsvakt trege.. Jeg bare lurer, er det bare hos meg linja er dårlig, eller har andre problemer.. Jeg har iallefall sendt en søt klage mail! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 De siste 2 ukene har jeg hatt en dårlig er erfaring med bluecom, de er blitt sinnsvakt trege.. Jeg bare lurer, er det bare hos meg linja er dårlig, eller har andre problemer.. Du har trippelsjekket at alt er OK på din side? Bruker du router eller noe annet mellom din PC og linja? Sjekket for virus og spyware? Restartet alt av modemer osv? Har ikke merkt noen spesiell treghet på noen av de BC-linjene jeg har sjekket den siste tiden. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) De siste 2 ukene har jeg hatt en dårlig er erfaring med bluecom, de er blitt sinnsvakt trege.. Jeg bare lurer, er det bare hos meg linja er dårlig, eller har andre problemer.. Du har trippelsjekket at alt er OK på din side? Bruker du router eller noe annet mellom din PC og linja? Sjekket for virus og spyware? Restartet alt av modemer osv? Har ikke merkt noen spesiell treghet på noen av de BC-linjene jeg har sjekket den siste tiden. kan prøve og restarte modemet, men cluet er: ingen av de ande pcene i nettverket var på.. Ja jeg har IKKE virus eller spyware.. Skal teste nå! ----------------------------------- Jeg restartet modemet, vet ikke om jeg skal godta 145 KB/s jeg Endret 4. april 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kan prøve og restarte modemet, men cluet er: ingen av de ande pcene i nettverket var på.. Ja jeg har IKKE virus eller spyware.. Skal teste nå! Du har flere PC-er i nettverk, er alle like trege? Hvordan har du delt oppkoblingen? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 kan prøve og restarte modemet, men cluet er: ingen av de ande pcene i nettverket var på.. Ja jeg har IKKE virus eller spyware.. Skal teste nå! Du har flere PC-er i nettverk, er alle like trege? Hvordan har du delt oppkoblingen? alle er like treige, bruker 2 switcher.. Men det er nok ikke problemet, har alltid brukt 2 switcher, og alltid fått 400KB/s på linjemålinger... Linja er litt bedre nå.. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Linja er litt bedre nå.. Joda, men prøv og koble rett i modemet for og eliminere problemer i nettverket ditt. Lenke til kommentar
Stream Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 De har i hvert fall hatt noen meldinger om problemer med linjen i driftsloggen. Har opplevd ustabil linje og lav hastighet 2 kvelder de siste 2 ukene. Alt ser ut til å være bra igjen her nå. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 De har i hvert fall hatt noen meldinger om problemer med linjen i driftsloggen. Har opplevd ustabil linje og lav hastighet 2 kvelder de siste 2 ukene. Alt ser ut til å være bra igjen her nå. Linja kommer så smått her og.. Den hopper opp på 215 KB/s nå Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Linja er litt bedre nå.. Joda, men prøv og koble rett i modemet for og eliminere problemer i nettverket ditt. Kan prøve.. . hjalp IKKE! Endret 4. april 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Kan prøve.. Vel, slike ting er første bud ved slike feilsøkinger. Vil tro at det store flertallet av slike feilmeldinger til ISP skyldes problemer lokalt. Og i ditt tilfelle gjelder det jo og eliminere at dette er tilfellet. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Kan prøve.. Vel, slike ting er første bud ved slike feilsøkinger. Vil tro at det store flertallet av slike feilmeldinger til ISP skyldes problemer lokalt. Og i ditt tilfelle gjelder det jo og eliminere at dette er tilfellet. Det hjalp meget lite.. Fikk likt resultat! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det hjalp meget lite.. Fikk likt resultat! OK, da har du kommet mye lengre i feilsøkingen. Ta og lag en logg på resultatene på ITavisens speedometer , ta tre målinger om dagen på litt forskjellig tidspunkt og ta de over f.eks 5 dager. Pass på at du ikke kjører noe som belaster linja når du måler, gjør dette så har du hvertfall noe og vise for deg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Det hjalp meget lite.. Fikk likt resultat! OK, da har du kommet mye lengre i feilsøkingen. Ta og lag en logg på resultatene på ITavisens speedometer , ta tre målinger om dagen på litt forskjellig tidspunkt og ta de over f.eks 5 dager. Pass på at du ikke kjører noe som belaster linja når du måler, gjør dette så har du hvertfall noe og vise for deg. Ok.. Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har bluecom og idag så går det veldig sakte. 14,31 MB in 03:34 (68,32 KBps) Normalt ligger jeg på 130 KBps Testet fra flere speedometer tester og servere og har rævva hastighet uansett fra hvor jeg laster ned fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå