Gå til innhold

Hjelp!

Anbefalte innlegg

vel, satt og spilte wc3 (custom game) og bestemte meg for og gå ned og slippe ut katta, på vei tilbake titter jeg bort mot pc'n og merker at skjermen er svart.

Så setter jeg meg ned for og sjekke hva det er, tenkte kanskje pc'n hadde gått i vente modus eller no, men nei den hadde stoppet opp, skrur av pc'n manuelt og skrur den på igjen etter 10 sek. Plutselig hører jeg "KAAAPOW" og strømmen går, når jeg bøyer meg ned for og se om den andre pc'n er på lukter jeg en brent lukt, kjapper meg og drar ut støpselet , løfter opp pc'n og plasserer den på bordet, henter verktøy og skrur den opp for og se om det er noe synlige skader inne, men nei det er bare en jævli til lukt fra strøm forsyningen (?) og jeg sitter uten pc som funker 3 dager før TG! HJELP?? :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er denne PC’n? Har PSU fylt seg opp med så mye støv at den har blitt for varm og kortsluttet? Da må du bare krysse fingre og håpe på det beste. Har fått inn en PC til sjekk nå hvor dette har skjedd og det er bare CPU vifte som virker og skuffen på DVD spiller går ut og inn. ALT annet er dødt (snart 2 år gammel). Jeg hadde ikke trodd en PCU kunne ødelegge så my selv om den var full av støv! Er veldig usikker på om forsikkring dekker sånt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...