Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det første jeg tenkte på når jeg så den,var...har jeg ikke sett noe lignende før.( denne ) men jeg tok vist feil. ( syns den lignete litt ) ehhh, jeg syns sia ble litt kjedelig, men det kan kanskje ha noe med at det bare er samme tekst over alt, men elelrs var sia grei den.... Altså, tror du trenger om å få nye briller for den siten er ganske så ulik. Jepps. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Takker for alle svar ja! Lenke til kommentar
Metalicat Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Fin side dette. Oversiktleg og grei. Det einaste eg la merke til i farta, var at overskrifta kan hende er litt vel høg? Elles bra utgangspunkt. =) - Jan Rune Bjørkelo - Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det første jeg tenkte på når jeg så den,var...har jeg ikke sett noe lignende før.( denne ) men jeg tok vist feil. ( syns den lignete litt ) ehhh, jeg syns sia ble litt kjedelig, men det kan kanskje ha noe med at det bare er samme tekst over alt, men elelrs var sia grei den.... Altså, tror du trenger om å få nye briller for den siten er ganske så ulik. Tja. Siden i seg selv er ganske ulik, men det nede i høyre hjørne har smålige likskaper. Jeg mener vertfall det, og det var før jeg leste alle innleggene her om andre mener det samma.. Mulig TG-øya dine gjør at du ikke ser slike ting.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Marvil: den har blitt endret på siden b|real kommenterte det. Og jeg er enig, sånn som den er nå ser det ut som en (elendig) polecat-rip... Men joda, den er ikke _så_ lik... Endret 9. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 @HalTan; Oja. Ok, men nå er det smålike likskaper vertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå