no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) [url="http://audun.meldal-lan.com"]krittiser i vei[/url] <!-- nå er jeg f*** meg trøtt. Trodde jeg postet feil, men det gjorde jeg ikke --> edit: dårlig tittel kanskje.. Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 <!-- Hva gjør du her? Ikke noe feil med kodingen min vel? --> Jo, du mangler doctype Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) <!-- Hva gjør du her? Ikke noe feil med kodingen min vel? --> Jo, du mangler doctype ja okey da.. Slurvfeil Men det var mest det designmessige jeg tenkte på. DOCTYPE skal seff komme. (kanskje også litt innhold ) /me = <!-- *hekta på comments* --> Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Det første jeg tenkte på når jeg så den,var...har jeg ikke sett noe lignende før. ( denne ) men jeg tok vist feil. ( syns den lignete litt ) ehhh, jeg syns sia ble litt kjedelig, men det kan kanskje ha noe med at det bare er samme tekst over alt, men elelrs var sia grei den.... Endret 4. april 2004 av VgaR Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Synes du de likna? hm.. hadde hvertfall ikke 'Haltan v. 1.05' i tankene da jeg lagde den Hva synes Haltan selv? .. jeg syns sia ble litt kjedelig, .. Var det jeg var redd ja.. Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Likte den litt jeg, men logoen var for stor syntes jeg Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Altfor tamt og kjedelig imo. Headeren bør byttes ut, og skaff deg noen sprekere farger Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det første jeg tenkte på når jeg så den,var...har jeg ikke sett noe lignende før.( denne ) men jeg tok vist feil. ( syns den lignete litt ) ehhh, jeg syns sia ble litt kjedelig, men det kan kanskje ha noe med at det bare er samme tekst over alt, men elelrs var sia grei den.... Lik?? Har du noen fellestrekk du kan fortelle oss, i og med at jeg ser fååååå.. Btw,, noremorse, headeren må bort (det vet du vel selv). Viss du vil fortsette på dette mørke looket, vil jeg anbefale å ikke kjøre alt svart allikevel, få inn noen andre (gjerne mørke) elementer på siden for å piffe litt opp.. Gudd løkk! Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Viss du vil fortsette på dette mørke looket, vil jeg anbefale å ikke kjøre alt svart allikevel .. hmm.. forklar Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Viss du vil fortsette på dette mørke looket, vil jeg anbefale å ikke kjøre alt svart allikevel .. hmm.. forklar tja,, nyanser av svart og hvitt blant annet. Når du får bestemt deg for en passende header, vil det bli lettere å se hva som kan gjøre seg bra.. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) jaok. Hørtes bare litt rart ut: Viss du vil fortsette på dette mørke looket, vil jeg anbefale å ikke kjøre alt svart .. Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bakgrunnen i hovedcella gjør at den lagger i IE når jeg skifter størrelse på vinduet eller markerer teksten. Det øverste bildet i hovedcella, gjør at bakgunnen får en svak strek rett under dette bildet. Teksten i hovedcella bør få større marger (= mer luft) fra venstre og høyre. Ellers var den vel enkel og grei (kanskje litt mer enkel enn grei), likte egentlig headeren ganske godt. Kan som sagt bli litt for enkel og kjedelig, og jeg savner detaljer. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Bakgrunnen i hovedcella gjør at den lagger i IE når jeg skifter størrelse på vinduet eller markerer teksten. Har det strengt tatt noe å si? Det er jo tross alt IE? hehe.. nei, må vel fikse det også da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Whiskey, Tango Foxtrot? Ser ikke hva denne har med min (uferdige... *host* padding *hark*) side å gjøre.. menmne, om man trekker'n laaangt er den kanskje en slags polecat.demoted.org + HalTan 1.5 goes sort/hvitt? Anyhoo... Siden er veeeeldig grå, og veeeldig kjedelig. Liker bunnelementet til høyre, hvorfor ikke utnytte dette til det fulle? Farger mann (gutt?), farger! Same goes for the header... (pssst... uranus, det er ikke en logo), farger, og liv! (og kanskje litt mer kontraster)... Gjør noe litt mer spennende med header det er jo bare kjedelig, grå tekst i løkkefont + xara 3d... Ingenting i veien for å bruke ett lass med bilder og skape noe Her føler jeg mange har missforstått Photoshops funksjon, det er et bildeBEHANDLINGS-programm, utnytt det for alt det er verdt. Ta gjerne utgangspunkt i et bilde du liker, og bruk fargene/kontrastene som et theme på siden Løkk tu ya.. EDIT: Apropos bakgrunnen i innholdscella: har du et bittepittelite bakgrunnsbilde? Endret 4. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Ser ikke hva denne har med min (uferdige... *host* padding *hark*) side å gjøre.. menmne, om man trekker'n laaangt er den kanskje en slags polecat.demoted.org + HalTan 1.5 goes sort/hvitt? fikk kanskje -litt- inspirasjon fra PC's nye side .. skal innrømme det. xara 3d PS faktisk.. (og min egen håndskrift. Du finner ikke maken )men det har jo ikke noe med saken å gjøre. Apropos bakgrunnen i innholdscella: har du et bittepittelite bakgrunnsbilde? Ja, går det an å få gjennomsiktighet til å funke i alle browsere ellers da? (uten at "rammene" er statiske) Endret 6. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Du mangler doctype. du skal btw bruke denne: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> Litt trøtt og ensformig. Sett opp menyen som ei liste. Tekstfargen kunne vert en tanke mørkare enn #FFF Endret 4. april 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Apropos bakgrunnen i innholdscella: har du et bittepittelite bakgrunnsbilde? Ja, går det an å få gjennomsiktighet til å funke i alle browsere ellers da? (uten at "rammene" er statiske) Du kan vel fremdeles gjøre bildet _større_ ? Poenget mitt er at det skaper en sinnsyk lagg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ser ikke hva denne har med min (uferdige... *host* padding *hark*) side å gjøre.. menmne, om man trekker'n laaangt er den kanskje en slags polecat.demoted.org + HalTan 1.5 goes sort/hvitt? fikk kanskje -litt- inspirasjon fra PC's nye side .. skal innrømme det. Vel og bra det, men /me ser _ingen_ likheter... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Vel og bra det, men /me ser _ingen_ likheter... Muligens bildet nede til høyre som fader over i hovedfeltet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det første jeg tenkte på når jeg så den,var...har jeg ikke sett noe lignende før.( denne ) men jeg tok vist feil. ( syns den lignete litt ) ehhh, jeg syns sia ble litt kjedelig, men det kan kanskje ha noe med at det bare er samme tekst over alt, men elelrs var sia grei den.... Altså, tror du trenger om å få nye briller for den siten er ganske så ulik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå