erot71 Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hei, har et gf2 gainward mx kort, når jeg skal bruke den til tv-out, skjer dette: Hver gang rett før jeg kommer inn på windowsskrivebordet, re-starter den.... Hvis jeg prøver i sikkerhetsmodus, kommer jeg inn. Hva kan dette være ? Har prøvd forskjellige opp løsninger. Et spørsmål til, kan jeg ha både monitor og tv koblet til samtidig ? Når jeg prøver det, skjer det kun noe på min monitor, ingenting på TVen. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Jeg har også gaiward gf2 mx, men jeg kan ikke svare deg på det første spørsmålet. du kan jo prøve å laste ned nyere drivere. ----------------------- Kan du ikke si hvilket o/s du har? hvis du har win 9x må du velge "utvid windows-skrivebordet til denne skjermen", for å bruke begge. I win2k velger du avanserte inntillenger og twinview. der velger du den løsningen du vil ha. F. eks. kloning. De andre valgene er meget upraktske hvis du f. eks skal se dvd eller divx osv, for når du da velger fullskjerm så blir bildet delt mellom de to skjermene. Xp har jeg ingen erfaring med. Lenke til kommentar
knut Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Du kan ha både skjermbildet på skjermen og tv'en samtidig med geforce 2mx skjermkort. Driverene fungerer på samme måte som i win9x i winxp (men to skjerms løsningen i win2000 er ganske dårlig). Nvidia sine siste drivere klarer tv ut funksjonen ganske bra, men de hadde problemer før 12,41 driverene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå