michaelal Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei jeg lurer på om noen hveit hvordan man hacker. skal ikke gjøre det altså men det er noe som altid har fasinert meg. så pleaze hjelp meg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=227912&hl= Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Hei jeg lurer på om noen hveit hvordan man hacker.skal ikke gjøre det altså men det er noe som altid har fasinert meg. så pleaze hjelp meg Tror du virkelig noen kommer til å vise deg hvordan du hacker ? Tror du virkelig at noen tror på deg når du sier at du ikke skal gjøre det ? Endret 4. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
michaelal Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 men er det da noen som kan si hvordan man lærer det da? Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Cracking er noe av det mest idiotiske folk driver på med. Det fine med hacking er å kunne forbedre programvare, men desverre fins det nok av forskrudde hjerner der ute. Poenget er at du lærer å hacke når du kan å programmere, og har studert et program hvor du f.eks. kan finne et sikkerhetshull å rapportere og kanskje fikse, i stedet for å utnytte det. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hacking er for scriptkiddies. Det er også destruktivt og ikke noe vi her på forumet har lyst til å hjelpe deg med. I tillegg er denne feilpostet. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg