MysticoN Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Hei alle! Skal kjøpe meg nytt kabinett og skal modde en del på det. det kabinettet jeg har tenkt å kjøpe er dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBAC1BB1 noen som har dette og som kan anbefalle det eller fra råde meg det? har et skyhawk (crappy kabinett no) vil ha noe som er litt bedre og litt større:) så har litt trua på dette kabinettet. har lest litt om å ha speil i bunnen av kabinettet. tror dere det blir fint? trenger jeg å ha speil i hele bunnen av kabinettet? på "gammle" skyhawk kabinettet mitt er det en rund klokke/tempratur måler som jeg har tenkt å sette i frånten av ny kabinettet mitt sia jeg har blitt meget avhenging av den klokken:) her ser dere bildet av gammle kabinettet mitt og den klokken jeg vil ha over til ny kabinettet mitt, noen ider på hvordan jeg får den klokka løs fra kabinettet uten å ødelegge den? vet ikke helt hvordan den er festet:( er litt ny i modding:) kanskje noen her som har noen feite tips om hvordan jeg skal få byens beste case? hehe Endret 4. april 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 var litt dårlig bilde, tok det med mobilen:( har ikke digital camra lengre Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg ser ikke noe bilde... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 hmmm! rart? jaja her er en URL til bildet da: http://www.geocities.com/mysticon81/pc.jpg Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 jeg ser no bildet, tok en go stund før det kom opp da? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 en ting til, vil den kassen jeg skal kjøpe meg være like stabil som en ferdig oppbygd kasse? tenkte på vist jeg skal lage et håndtak på toppen. Ville no tro at POP naggler er sterkere enn sa skruene som følger med. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 bare å si ifra vist dere vil se flere bilder, trenger så mange råd som jeg kan få Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 en ting til, vil den kassen jeg skal kjøpe meg være like stabil som en ferdig oppbygd kasse? tenkte på vist jeg skal lage et håndtak på toppen. ja, den kommer til å være like / eller mere "stabil" som en ferdig "oppbygd" kasse Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Ser ingen bilder, og linken funker ikke Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 uff! dritt hjemme side. jaja siden min er vist nede igjen. den kommer vel sikkert opp snart igjen! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 ser ingen bilder, men du må vere oppmerksom på at det kabinettet er lagd av plexi(hard plast) Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 (endret) hmm, Acryl er altså plast?? hmm, men det tåler vel en støyt fordi sikkert. hvordan er det å borre i det da? i forhold til aluminium? er det noe jeg børe ta hensyn til av den grun? Endret 6. april 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 vist dere drar inn på: WWW.MysticoN.tk og ser på pc.jpg så ser dere "gammle" kabinettet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå