sofus Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hei. Jeg lurte på om noen her har erfaringer med en harddisk som dem kan ta med seg ut i felten og tømme bildene fra sitt digitale kamerea inn på. Da er det jo bare å knipse i veg og så tømme når minnet blir fullt. Det er ganske dyrt med minnebrikker (memory stick) og en slik disk kan jo funke til annet også. Noen som har erfaringer, priser og nettbutikker som selger slikt utstyr i en eller annen form? -gh Lenke til kommentar
sofus Skrevet 1. april 2002 Forfatter Del Skrevet 1. april 2002 Hei. Laptop er for stort. Dette skal ned i baggen sammen med resten av utstyret. -gh Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Quote: On 2002-03-30 14:50, sofus skrev:Hei.Jeg lurte på om noen her har erfaringer med en harddisk som dem kan ta med seg ut i felten og tømme bildene fra sitt digitale kamerea inn på. Da er det jo bare å knipse i veg og så tømme når minnet blir fullt. Det er ganske dyrt med minnebrikker (memory stick) og en slik disk kan jo funke til annet også.Noen som har erfaringer, priser og nettbutikker som selger slikt utstyr i en eller annen form?-gh Eg kjøpte ein 2 GB direkte frå produsenten for 3/4 år sidan. På ein tur til Madeira tok eg med vilje ikkje med ladaren til DW for å sjå om det ville gå. Eg kom heim med 1223(?) bilder og batteri i behald. DW er SVÆTRT enkel å handtera. Overføringsfarten er ikkje all verden, men brukt på reiser har det ingenting å seia. Eg har ikkje mista eit einaste bilde til denne tid. http://www.pm-data.no er ein WEB-shop som sel DW. Eg har handla med Pål Monstad i 10-15 år, og er ennå ikkje blitt skuffa. Arvid Børretzen, Stord [email protected] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Eurofoto selger 3 varianter, 3,10 og 20 GB. Vegar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå