Harry_-_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 snekkern kor bor du?FINNMARK To hakk ned, Nordland hehe. bodde de 3 første åra av live mitt i nordlan (sortland) hehe Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Jepp det er 3-4 mil herfra. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jepp det er 3-4 mil herfra. Hum? Det er 3-4 mil til melbu, jeg håper for din skyld at det ikke er der du bor. Bø? Myre? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Bor på Myre ja , men har faktisk bodd 3 år på Melbu da jeg gikk på skole der. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Bor på Myre ja , men har faktisk bodd 3 år på Melbu da jeg gikk på skole der. off-topic/ vet du kor barkistad er??? liten øy i øksnes eller no..er der ver sommer hehe Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg bor på Melbu. Det må være den plassen med desidert minst å gjøre i hele vesterålen, må jo kjøre til sortland for å få seg en høvelig god pizza, men så skal det sies at Milano har den beste pizzaen ever. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) snekkern kor bor du?FINNMARK To hakk ned, Nordland Og jeg bor i midten (Sorry, måtte bare nok en gang) Ros skal du, for det der hadde jeg aldri turt. Jeg er ikke den som er redd for å hoppe inn i de mest rare prosjekter, men et kabinett til 1500kr (noe sånt) kødder man ikke med Ikke at jeg så vitsen, utenom at du får hk på motsatt dør. Endret 5. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) He he , med et kabinett til 1500.- hadde ikke jeg heller turt, men siden dette koster 2300.- tok jeg sjansen Men er man gal så er man gal Fordelene er bedre plass og lavere temp i kabinettet. Endret 5. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 btw. Plokka du bobbeluira i fjæra? Kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 He he , med et kabinett til 1500.- hadde ikke jeg heller turt, men siden dette koster 2300.- tok jeg sjansen jeg tørr ikke det med chieftecen min til 700,- og du tar fram lian li`en din til over 2000,- og begynner å kutte, du har baller mann Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 du har baller mann Får da håpe det Nei, men tilbake til saken, jeg har sett litt på de nye LianLi kabinettene og de har denne løsningen så det kan se ut som at det er slik det blir fremover. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvis jeg ikke husker helt feil så har de denne løsningen nettopp for å skreddersy kabinettene for vannkjøling. Egne rom til radiator i bunn av kabinettet og opphevning. Ser ut til at produsentene ENDELIG hører på rådene de får (hadde spart meg for et prosjekt. Ikke at jeg noen gang i verden ville byttet det bort for et lian li. No offense) Lenke til kommentar
notarget Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvilken strømforsyning er det du bruker på det monsteret der? Antec True Blue 480 W Det synes jeg var veldig merklig. Jeg har selv den og den ligner ikke på den du har Det er montert 2 vifter i min, 1 på 120mm og 1 på 80mm og de lyser blått. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Hvilken strømforsyning er det du bruker på det monsteret der? Antec True Blue 480 W Det synes jeg var veldig merklig. Jeg har selv den og den ligner ikke på den du har Det er montert 2 vifter i min, 1 på 120mm og 1 på 80mm og de lyser blått. Jepp, stemmer det men slik jeg har montert den er den ene ned i kabinettet og den andre bak og de lyser blått begge to Lenke til kommentar
Flames Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Både originalt og praktisk (ser det ut som )! //off-topic @DraZeN: Milano har den beste pizzaen ja.. Da mener du Lille Milano på Leknes? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Slengte kameraet bak kabinettet og her ser du den. http://snekkerboden.com/Maskin/18.jpg Og her er inne i kabinettet, det som blir undersiden av min st forsyning, legg merke til navnet så er det ingen tvil. http://snekkerboden.com/Maskin/19.jpg ______________________ edit: Fjernet store bilder. Les reglene for worklogs! -Novec Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Både originalt og praktisk (ser det ut som )! //off-topic @DraZeN: Milano har den beste pizzaen ja.. Da mener du Lille Milano på Leknes? Mener Milano på Sortland, ikke pokker om jeg gidder å ta ferga for så å kjøre noen mil for å få meg pizza. Nr: 15 (Milano spesial) er den beste. Endret 6. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 du har baller mann noen som har meg, sorry folks, jeg har dame Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Snekker`n: du er nesten like dårlig fotograf som meg du. Hva med et bilde fra siden slik at vi ser hele kabinettet (direkte fra siden) og et bakfra så vi får se kortutgangene? Jeg fatter ikke at dere greier å bo i mørket der oppe om vinteren, eller lyset om sommeren. Sol mangelen her nede i Haugesund gjør jo nesten at jeg hopper fra brua om vinteren, så jeg tror ikke jeg hadde overlevd der oppe. Og når jeg er i sommerferien på hytta til bestefaren min fem mil sør for Bodø så gjør midnattsolen meg gal. Regner med at dere er en del tøffere enn oss bleike søring'a. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Vel det er jo bare 2 mnd ca uten sol og da tar vi med oss dama og kryper til køys, om sommern er det lyst hele året og da tar vi med oss dama og stikker på hytta,ikke vits i å sove bort sumarnatta Men her er bildene du etterlyser. Her ser du også gjennomføringene i gulvet for vannslangene som går ned i kjellern til radiator, jeg har valgt å bruke kobberrør gjennom gulvet. http://snekkerboden.com/Maskin/20.jpg http://snekkerboden.com/Maskin/21.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå