Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis snekkern, driver faktisk nå å vrenger mitt chieftech dx kabbis, begynnte om fredagen.. hadde litt lite å gjøre i påska og er temmelig blakk, studielånet kommer ikke før den 15 :(

Tar litt lenger tid da jeg også lakkerer, men etter første testfit...utrolig hvor mye plass som blir frigjort. Har også funnet ut at det blir nå enklere å "henge" hele boxen med hd'er i chieftechen opp i strikker slik at jeg får fjernet vibrasjoner...det er da tanken min.

 

Kanskje jeg skulle lage en worklog :hmm:

Lenke til kommentar
Grattis snekkern, driver faktisk nå å vrenger mitt chieftech dx kabbis, begynnte om fredagen.. hadde litt lite å gjøre i påska og er temmelig blakk, studielånet kommer ikke før den 15 :(

Tar litt lenger tid da jeg også lakkerer, men etter første testfit...utrolig hvor mye plass som blir frigjort. Har også funnet ut at det blir nå enklere å "henge" hele boxen med hd'er i chieftechen opp i strikker slik at jeg får fjernet vibrasjoner...det er da tanken min.

 

Kanskje jeg skulle lage en worklog :hmm:

Bruk billakk som tørker fort, den modden nede i kassa brukte jeg ca 3 timer på inklusiv 4 strøk lakk.

Lenke til kommentar
Meget bra snekker`n  :thumbup:

 

Du kunne vel ikke tatt et bilde der vi ser kabinettet i en helhet?

 

Fra siden og front :) Litt kjekkere. Blir litt forvirra med speila hehe

Joda her er et par raske, har ikke fått satt på dekslet foran floppy og vaska av kabinettet etter montering, men det tar jeg senere.

http://snekkerboden.com/Maskin/16.jpg

 

Og her er et fra siden, ja vet at den P4 logoen står på hode, men den skal bort og estattes med A64 logo når jeg får lakkert den :yes:

 

http://snekkerboden.com/Maskin/17.jpg

 

______________________

edit: Fjernet altfor store bilder. Les reglene for worklogs!

-Novec

Lenke til kommentar
Bruker billakk men....er 3 grader i garasjen ikke akkurat optimale forhold til lakkering :)

HE,he , hvor er det du bor? Her oppe i nord er det faktisk over 5 grader ute nå klokken 23,55 og i dag var det mellom 15 og 20 grader og skyfri himmel .

Men lakkeringen gjør jeg i kjellern legger plast på gulvet og setter på varmen så går det bra.

Lenke til kommentar

Dette så helt supert ut....

 

Kanskje jeg skal skippe å bytte bordkledning og vinduer på huset, og heller kjøpe ett lianli kabbis..

 

Her oppe har det vært supert vær i det siste :yes:

 

EDIT:

Pirke pirke, kanskje du skulle fått lik farge på ide kablene ? har en sort du kan få....

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar
Dette så helt supert ut....

 

Kanskje jeg skal skippe å bytte bordkledning og vinduer på huset, og heller kjøpe ett lianli kabbis..

 

Her oppe har det vært supert vær i det siste :yes:

 

EDIT:

Pirke pirke, kanskje du skulle fått lik farge på ide kablene ? har en sort du kan få....

Jepp den kabeln skal skiftes det samme gjelder sata kablene, må bare få bestil disse først, skal også skifte ut slangene så jeg tar vel alt samlet :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...