Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snekkern kor bor du?

FINNMARK  :thumbup:

To hakk ned, Nordland :thumbup:

Og jeg bor i midten :p

 

(Sorry, måtte bare nok en gang)

 

Ros skal du, for det der hadde jeg aldri turt. Jeg er ikke den som er redd for å hoppe inn i de mest rare prosjekter, men et kabinett til 1500kr (noe sånt) kødder man ikke med ;)

 

Ikke at jeg så vitsen, utenom at du får hk på motsatt dør.

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke husker helt feil så har de denne løsningen nettopp for å skreddersy kabinettene for vannkjøling. Egne rom til radiator i bunn av kabinettet og opphevning. Ser ut til at produsentene ENDELIG hører på rådene de får (hadde spart meg for et prosjekt. Ikke at jeg noen gang i verden ville byttet det bort for et lian li. No offense)

Lenke til kommentar
Hvilken strømforsyning er det du bruker på det monsteret der?

Antec True Blue 480 W

Det synes jeg var veldig merklig.

Jeg har selv den og den ligner ikke på den du har :p

 

Det er montert 2 vifter i min, 1 på 120mm og 1 på 80mm og de lyser blått.

Jepp, stemmer det men slik jeg har montert den er den ene ned i kabinettet og den andre bak og de lyser blått begge to :D

Lenke til kommentar
Både originalt og praktisk (ser det ut som :p)!

 

//off-topic

@DraZeN:

 

Milano har den beste pizzaen ja.. Da mener du Lille Milano på Leknes? :thumbup:

Mener Milano på Sortland, ikke pokker om jeg gidder å ta ferga for så å kjøre noen mil for å få meg pizza. :p

 

Nr: 15 (Milano spesial) er den beste. :p

Endret av DraZeN
Lenke til kommentar

Snekker`n: du er nesten like dårlig fotograf som meg du.

Hva med et bilde fra siden slik at vi ser hele kabinettet (direkte fra siden) og et bakfra så vi får se kortutgangene?

 

Jeg fatter ikke at dere greier å bo i mørket der oppe om vinteren, eller lyset om sommeren. Sol mangelen her nede i Haugesund gjør jo nesten at jeg hopper fra brua om vinteren, så jeg tror ikke jeg hadde overlevd der oppe. Og når jeg er i sommerferien på hytta til bestefaren min fem mil sør for Bodø så gjør midnattsolen meg gal. Regner med at dere er en del tøffere enn oss bleike søring'a.

Lenke til kommentar

Vel det er jo bare 2 mnd ca uten sol og da tar vi med oss dama og kryper til køys, om sommern er det lyst hele året og da tar vi med oss dama og stikker på hytta,ikke vits i å sove bort sumarnatta :lol:

Men her er bildene du etterlyser.

Her ser du også gjennomføringene i gulvet for vannslangene som går ned i kjellern til radiator, jeg har valgt å bruke kobberrør gjennom gulvet.

http://snekkerboden.com/Maskin/20.jpg

 

http://snekkerboden.com/Maskin/21.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...