Boralis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ok har begynt å kutte opp mitt LianLi PC 70, jeg skal bygge det om slik at hk kommer oppe i kabinettet og stforsyningen nede , dermed får jeg også døren inn til hk på høyre side istede for på venstre. Her er et bilde før jeg begynte, blir det det siste vi ser av dette kabinettet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 (endret) OK, slik ser et Lian Li ut etter en omg med kuttskiven . Og her er oppbyggingen igang. Endret 4. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Innbråt i fødeheimen.... Ser bra ut det Snekkern, så litt hva du planla. Tror ikke det er så dumt nei Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ok har begynt å kutte opp mitt LianLi PC 70, jeg skal bygge det om slik at hk kommer oppe i kabinettet og stforsyningen nede , dermed får jeg også døren inn til hk på høyre side istede for på venstre. Nå har ikke jeg noen peil komis, men tanken om at du skal ha PSU ned vil jo medføre at varmen fra denne vil stige opp. Vil ikke dette ha noen betydning? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Er ikke dette mer en type worklog da montro uansett kan det bli litt morro prosjekt dette ja..men oivind kan ha ett poeng med varmen, men sålenge PSU'en er godt kjølt er det sikkert ikkenoe problem Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Vel, tror ikke temp blir noe problem, kabinettet har tross alt 6 stk 80 mm vifter alle disse skal blåse luft inn i kabinettet. I tillegg står det 2 stk 120 mm vifter i toppen av kab som tar ut luft , alle viftene er tilkoblet viftestyring. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ajjj! Du dreper det, du tar livet av det! Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 så det er dette du driver med midt på natta... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Noen flere bilder. Baken er snudd og toppen montert igjen. Hovedkortet på plass. Joda det er trangt men pytt pytt. Så var det strømforsyningen. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvilken strømforsyning er det du bruker på det monsteret der? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Hvilken strømforsyning er det du bruker på det monsteret der? Antec True Blue 480 W Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har du fremdeles tenkt å ha raddisen i toppen? Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvorfor snude du det... er det noe du skal ha der nede som ter mye plass? Det blei fint men litt tom der nede Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Neihvorfor snudde jeg det? Ville bare prøve noe nytt :-) Jeg har ikke radiatorn i toppen, den står på en bod i kjellern og der skal den få være . Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kan sikker blir artig å se hvordan den blir, keep up the nice working.. Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Neihvorfor snudde jeg det? Ville bare prøve noe nytt :-)Jeg har ikke radiatorn i toppen, den står på en bod i kjellern og der skal den få være . hvor mye er det og tjene på og ha radiatoren externt? er det noe endre fordeler med det? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Neihvorfor snudde jeg det? Ville bare prøve noe nytt :-)Jeg har ikke radiatorn i toppen, den står på en bod i kjellern og der skal den få være . hvor mye er det og tjene på og ha radiatoren externt? er det noe endre fordeler med det? Du slipper viftestøyen og du får lavere vanntemperatur. Hvor mye du tjener er avhengig av hvor kaldt det er det du plasserer radiatoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå