MysticoN Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hei alle! jeg har ALLTID hatt vifter som kjøler ned CPU'en, men vurderer no å skaffe meg Vannkjøling. det er 3 grunner til jeg vil ha det: 1. det ser finere ut. 2. det bråker mindre. 3. kjøler bedre. men siden jeg er veldig newb på dette temaet må jeg stille noen spm. * Hvor stor risiko er det for at de skal bynne å leke? * Jeg frakter kabinettet fra A til B veldig ofte, hvordan går det med vann kjøling? må jeg tømme tanken fom at det ikke skal leke vann når jeg frakter det? * Hvordan sett burde jeg bruke? vurderer dette: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MISTWCKIT01 er det er godt valg? har XP 2500, men skal vel ha ny snart. *Synest tanken ser så liten ut, holder det? skal ved tiden kjøle ned 4 HD oxo. håper det er noen som kan hjelpe meg med dette:) Takker. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 monterer du det riktig er det VELDIG lav risiko at det skal lekke. hvis du er 101% sikker på at du har montert alt riktig, er det ikke no problem å frakte pcen. MIST settet er slettes ikke et dårlig sett. størrelsen på tanken har ikke no å si. den virker bare som en slags påfyllings punkt i systemet. hilsen diablito Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Vil legge til at hvis du har en stor tank, så kan du senke pumpa i vannet (for å dempe støy). Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 ok takker:) og det har brae tillkoblings muligheter oxo? skal ta en sikkerlig opp pussing av kabinettet snart:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå