echo221 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Hvordan formaterer jeg en maskin komplett ? Ikke en sånn windows formatering, men et tool som Ibas f.eks. har.. Husker jeg hadde det programmet før (på diskett). Det var lagd av Ibas, å slettet hele harddisken.. Finnes det noen tools idag som er aktuelle ? Gratis burde det også være Skal selge disk, så jeg vil bli kvitt alt på disken.. Dermed slipper jeg å bekymre meg for at tingene mine kan være tilgjengelig for han om han har kunnskap.. På forhånd takk Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Formater den 7-8 ganger i DOS så bør det være vanskelig for en normal person å finne gamle data Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Formater den 7-8 ganger i DOS så bør det være vanskelig for en normal person å finne gamle data Jepp!.... Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Gå inn på hjemesiden til produsenten av hardisken din og last ned ett program som skiver 0000000 til hele disken. Tar litt tid men det går vel for såkalt blåformatering. Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 low level format funker jo greit. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Killdisk. http://www.killdisk.com/ Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Boot med f.eks. Knoppix, og bruk "dd" til å skrive "0" over hele disken et par-fem ganger. Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Brukte et program som het zerofill en gang. fikk det fra www.bootdisk.com tror jeg.Lurer på om de har begynt å ta betalt for slike programmer nå så du må muligens finne det et annet sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå