Blib Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Tenkte jeg skulle ha noe "grid-inndelig" på sida mi, men jeg trenger da en eller annen metode for å legge til noen "vertikale" steker. Finnes det noen andre metoder enn å legge inn et bilde? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Vel "border" er oppfunnet!! Er vel da "border-left" eller "border-right" du skal ha... les mer om dem på http://www.w3schools.com/css/css_border.asp Edit: når skal jeg egentlig får lært meg at det er .com IKKE .org Endret 4. april 2004 av magikern Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Ahh, det er faktisk mulig ja. Heh, da har jeg funnet den første mangelen i den ellers så flotte CSS-tutorialen jeg bruker. Takker Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 CSS kan brukes til så mangt.. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Kom plutselig på en metode som jeg snodig nok ikke tenkte på da denne posten var framme: hr { width: 3px; height: 90%; display: block; } det bør fungere, men såfremt mulig er det nok bedre å bruke border... Endret 8. april 2004 av magikern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå