Delux Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Hallo alle overklokkings genier. Jeg har en Duron 900 @ 1150mhz på et MSI K7T Turbo som jeg har lyst til å presse til det ytterste, som det går ann. Når jeg spurte om hvordan jeg skulle gjøre dette fikk jeg et tips om å voltmodde hovedkortet mitt. Hvordan gjør man i hele tatt dette, dessuten er ikke det litt risky? Takker for svar............ Lenke til kommentar
jason Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Du finner en guide på ocinside.de Gå inn på workshop oppe til venstre. _________________ [ Denne Melding var redigert av: jason på 2002-03-30 14:36 ] Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Å voltmodde er ikke spesielt risikabelt sålenge du bruker ic-clips...da slipper du nemlig å lodde på HK, dermed beholder du garantien :smile: alt du trenger å vite står under dette forumet her: http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.p...mp;pagenumber=1 du finner klemmer og potmeter som du trenger på elfa.se/no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå