Nismo Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Det går jo an å sende SMS over ISDN, men er det mulig å få noe program til å "reagere" på disse SMS'ene. F.eks hvis en sender "status" til PC'en og deretter få svar tilbake om en eller annen status. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Tviler sterkt, men det hadde vært kult å hadd et slikt program, men u lempen er jo at da må man være koblet til nett'et hvis du skal bruke det. Da tenker jeg spesielt på sånne som meg som bare har ISDN, men med SDSL og ADSL hadde det vært kjekt... Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 30. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2002 Trenger ikke være tilkoblet internett. Dette går på ISDN-linjen. Jeg har et program som kan motta/sende (www.telecosoft.com). Men du kan ikke styre noe med programmet. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Synd det ikke finnes. hadde vert kult å sent sms til datan om at den skulle logge på nettet, med isdn så man kunne hentet filer fra datan sin fra andre maskiner :smile: Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 Ja. Det er akkurat det jeg tenker på! Bra det er flere av oss der ute med ISDN..... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Mener du sånn "wake on SMS" eller noe sånt.. Mobilen koblet til pcen og ved en enkel melding utfører den en rekke ting... hadde vært greit å hatt ja... Det finnes sikkert om du leter deg ihjel. Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 31. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2002 Har søkt litt.. Tror nok noe på denne linken kan brukes: http://www.cellular.co.za/download_free_sm...ms_software.htm Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Tror dere alle er litt på jordet. Det han spør om, er ikke hvordan man skal sende gratis SMS via en mobil koblet til PC'en. Man kan faktisk sende SMS direkte via ISDN! Uten å være koblet opp på nettet. Det han vil ha, er et program som kan tilpasses de behov han har, bla. utføre en operasjon hver gang han får inn en SMS på ISDN linja si. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. april 2002 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg vet kun om tre programmer som benytter ISDN linjens SMS muligheter. ISDNCid, PSwincom og det der telenor programmet. grunnen til at det er vrient å få tak i, er at det nesten kun er norge som er mongo nok til å benytte ISDN. (det er telehor's skyld) alle programmene jeg har funnet er jo norske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå