Diablito2k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) jeg har fått et eller annet problem som ikke forsvinner med nyinstalasjon av XP Pro (jeg har orginal) bildet viser meldiningen som dukker opp med jevne mellomrom (som er veldig ofte) EDIT: lastet ned det programmet som den meldingen reklamerer for. det som skjedde var: nr1. meldingne stoppet ikke. nr2 jeg fikk mer drit på maskinen, men fikk heldvis fjernet det med adaware.. som sagt, virker INGEN ting på meldingen. ikke adaware6 osv osv.. det overrasket meg no inni.. når jeg formaterte og kom inn til en nyinstall, også poppet samme mld. opp igjen.. ble en smule forbannet for å si det mildt.. håper noen kan hjelpe meg, har prøvd nesten alt, uten resultat... på forhånd. takk ps. nei det er ikke the all seeing eye sine meldinger, jeg bare tok screenshotet akkurat når jeg skulle spille -diablito- Endret 3. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Start - Kjør - "net stop messenger" Ser ut som det er en "simulering" av en netsend så å stoppe tjenesten burde fikse biffen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 kk, håper det tar det.. takker Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ta og gå inn på tjenester, bla deg ned til messeger, og stopp den tjenesten, set den så til deaktivert, da får du ikke de typer meldinger mer. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 jonas, det virket. har ikke fått en eneste mld. etter jeg skrev det inn takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå