Znoken Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har ett Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A SATA nForce2 Ultra400/MCP2-T, ATX, Firewire og har koblet den lange avlange strømkontakten til hoved kortet men jeg har en liten firkantet kontakt og som jeg lurer på må kobles på også...har ikke gjort dette enda men lurer på om noen vet om den skal kobles på... Huff, det ble litt rotete kanskje Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ja, koble på den også. http://www.hardware.no/guider/pcbygg/index9.html Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Takker for svaret...Men når jeg nå slår på Pc`n så går alarmen med engang...Vet noen hvorfor??? Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Da er det noe galt som ikke er riktig. Se i manualen hva pipingen betyr. Og hvis du følger guiden her på hardware.no, så skal det mye til for å ikke lykkes. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Tidligere i kveld så kom jeg så langt at jeg kom in i bios og der fikk jeg opp en melding: change Cpu`s clock & voltage.. Har ikke forandret annet i biosen enn temp alarmen på cpu og satt den til 80 grader.. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Du er ikkje nødt og koble den til men det er ingenting dumt i og koble den til... Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Er ikke sikker på om det kan være for lite kjølpasta på cpuèn...Først så syns jeg at det var litt mye også tørket jeg bort litt og det var da alarmen gikk og pc`n slo seg av med engang...Før jeg gjorde dette så kom jeg ihvertfall inn i biosen og alarmen begynte ikke og ule før jeg skulle prøve og boothe xp-cd`n for ig installere denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå