Windoge Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Stussa litt for å finne ting med grafikken som kunne vært bedre. Har spillt igjennom det en gang nå og det plager meg litt at et spill med så god grafikk, f.eks klarer å misste effekter som f.eks ringer i vannet. Synes blandt annet vannet i Morrowind som er såpass gammelt og kjøres på en eldre DirectX klarer å få effekter som ringer i vannet. Andre ting som kunne vært bedre? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Refleksjon i fra vannet. Mer viktig enn ringer EDIT: Skrivefeil Endret 3. april 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 du kan få ordentlige refleksjoner har jeg hørt hvis du kjører ultra high på vanneffekter eller noe Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Refleksjoner er der, bare still opp til Ultra eller hva det nå heter. Synes gfx'n stortsett er grei, men polylimiten kunne gjerne vært høyere for oss mod'ere sin del. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Kjører vannet på Ultra high, resten på high. Var bare det som lot meg litt irritere. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det som plager meg er boblene i vannet når man svømmer, de er så dårlig lagd og ødlegger mye av morroa med svømming i spillet . Ellers er det nesten alt perfekt. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Synes ikke det er noe galt med grafikken. Den er bare SÅ naturlig og bra! Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 stusselig at man ikke kan skyte ut lyskilder. i doom3 og stalker kan man heldigvis gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå