Rubex Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hei Jeg og to andre har akkurat opprettet vår egen clan. I den forbindelse lurer jeg på følgende: 1. Hvordan kan jeg finne andre claner å spillmot (pcw)?? 2. Hvor mange bør man ha med i en clan? 3. Andre ting som er viktig angående ny clan Takker for svar Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 1. #pcw #xonx (#5on5 f.eks.) @ quakenet 2. 5+ mener jeg. 3. Skaff dere irc kanal Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Ok, takk for hjelpen... men det er vel folk som er med på 2 on 2 også vel... jeg mener nå som vi er nye, og ikke har alle memers enda.... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 #pracc1.6 @ Qnet, finner du ikke match der - oppsøk optikker Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 1.#clanmatch @ quakenet 2. max 7stk . Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) #pracc.sweden #pracc.norway #clanmatch #pcw #?on? det er vel de største kanalene EDIT: hvis dere skal være seriøse så burde dere være 6stk max.. sånn at det ikke blir så mye rot om hvem som skal spille osv. Be folkene melde om tidligst mulig i forveien om dem skal noe så 6mann kan ta over.. Hva en clan kan ha nytte av derimot spørs jo om hvor mye dere skal satse.. Skal dere satse ganske bra så er det viktig med et voksent miljø blant spillerene, Warserver, En grei side, VT server/Rom, regge dere i ClanBase (ettersom det ikke finnes noe annet der de fleste norske claner samler seg) Og selvfølgelig bli med i LAN compo'er Endret 4. april 2004 av proeSS Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ædda bædda, jeg har tilgang til private pracc-chans. :-------p Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 ingen kanaler jeg kan finne KUN norske pcw'er?? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 ingen kanaler jeg kan finne KUN norske pcw'er?? #match.no, men den suger egentlig. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 hvis dere er jævlig aktive, så holder det med 5 members for beste mulig teamplay Lenke til kommentar
proeSS Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 hvis dere er jævlig aktive, så holder det med 5 members for beste mulig teamplay Hva hvis en får problemer med et eller annet og ikke kan komme osv? eller det er familie bursdag.. Mye som kan hindre vettu.. 6 er nok det greieste antallet om du skal være på den sikre siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå