Janmandelid Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har lastet ned en del fra en ftp-server med FlashFXP og der så er de store filene pakket i mange rar-filer som man skal extracte og til slutt få en stor sammenhengende fil. MEN dette går altså ikke hos meg, jeg får masse feil når jeg extracter....på andre maskiner går det. Jeg bruker Winrar 3.30. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Det hender av og til at komprimerte filer man laster ned fra nettet er korrupte (ødelagte), da får man gjerne feilmelding om man prøver å åpne dem. Men jeg mener å husnke at Winrar selv sier fra om at det er dette som er problemet. Det finnes en "Repair"-funksjon for korrupte filer i Winrar, har du prøvd denne? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Nei, det visste jeg ikke at det fantes! Tusen takk, skal prøve det! Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Det fungerte nok ikke helt nei. Jeg vet sannelig ikke, har nok en mistanke om at det ikke er winrar som er skylderen her. Noen som kjenner FlashFXP her? Grunnen til at jeg spør er at når man laster ned noe så har man i vinduet til høyre det som blir lastet ned og i venstre vindu har man oversikt over det som har blitt lastet ned. I disse vinduene så står det hvor store filene er og da skal jo selvsagt filene være av nøyaktig samme størrelse, men det er de nemlig IKKE.... Altså, de filene som har blitt lastet ned er faktisk litt mindre enn de originale....Hvorfor det???? Er det noen som har vært borti noe av det problemet her? Bruker FlashFXP 2.0...... Endret 5. april 2004 av Janmandelid Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Hehe, stiller spørsmål til meg selv jeg....noen som har hatt det samme problemet med den versjonen av FlashFXP? Lurer nemlig på om det kan være en bug med denne utgaven.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) La meg gjette: Du har en haug med filer som skal være nøyaktig 15000000noe bytes - MEN (!) noen av filene er litt mindre. Eneste løsningen er å laste alt ned på nytt, eller prøve å skaffe de filene som ikke er nøyaktig 15000000noe bytes fra et annet sted Endret 6. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Så det har ikke noe med programmet å gjøre, er det det du sier? Poenget er at jeg vet om at det er en god del andre som har lastet ned uten problemer..... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Ingen andre som har hatt dette problemet med FlashFXP? Ser forresten ikke ut som det er den versjonen heller, for jeg har nå prøvt versjon 2.1 og det er akkurat det samme der.... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Måtte bare si at etter en formatering og reinstall av Windows fungerer alt som en drøm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå