ZkedaR Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Satt og leste mine gamle poster da jeg kom over "Historien ord for ord"... Et emne jeg likte meget godt, så hva sier dere? Skal vi starte en ny? Jeg begynner med: Forumet Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) ... er et sted for nabbs som prøver å starte telletråder som blir stengt av sexy moddiser. Endret 3. april 2004 av sosohal Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ....fordi moddiser synes det er utrolig teit når folk prøver å få opp tellinga med dritt. Skal det være søppel bør det være ordentlig søppel, ikke ting som fortjener å resirkuleres.... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 ... er et sted for nabbs som prøver å starte telletråder som blir stengt av sexy moddiser. Nei for du var jo ikke en av de som kicka på den forrige... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) ... er et sted for nabbs som prøver å starte telletråder som blir stengt av sexy moddiser. Oooh, sosohal syns jeg er sexy. Stenges - telletråd Endret 3. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg