Plex! Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Skjønner hva du mener med fjortissgamere Bjaa. Hater de jeg også, selv om jeg er gamer selv. Halve CS-norge er denne typen fjortisgamere, dessverre Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Samme mener jeg, greit med gamere. så lenge det ikke spruter skjellsord og taster 24\7. De kan godt gjøre noe annet enn å spille CS, alt er visst gull der. Uansett, jeg har reservert plass, vi venter på at bjaa skal få logget inn og atticus flyttet sin reservasjon nedover mot oss. Tøft om flest mulig blir med da. Deilige burgere rett ved siden av stevneplassen. På en liten kiosk man nærmest kan løfte med vilje og 10 mann Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Samme mener jeg, greit med gamere. så lenge det ikke spruter skjellsord og taster 24\7. De kan godt gjøre noe annet enn å spille CS, alt er visst gull der. Uansett, jeg har reservert plass, vi venter på at bjaa skal få logget inn og atticus flyttet sin reservasjon nedover mot oss. Tøft om flest mulig blir med da. Deilige burgere rett ved siden av stevneplassen. På en liten kiosk man nærmest kan løfte med vilje og 10 mann ... på hamburger sjappa man også kan få en god historie fra eieren om hvordan han tok knekken på kona. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Husker jeg sto utafor BambleLAN 2004 , så kom det plutselig en unge ut og slo tastaturet sitt i veggen flere ganger. Etter at det var halvveis knekt, kastet han det i bakken og hoppa på det.. spurte han hvorfor han knuste tastaturet.. "Tapte i CS mot en kamerat" .... snakk om fjortisgamere ja Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Husker jeg sto utafor BambleLAN 2004 , så kom det plutselig en unge ut og slo tastaturet sitt i veggen flere ganger. Etter at det var halvveis knekt, kastet han det i bakken og hoppa på det.. spurte han hvorfor han knuste tastaturet.. "Tapte i CS mot en kamerat" .... snakk om fjortisgamere ja Er et "par" av de i grenland ja Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Skjønner hva du mener med fjortissgamere Bjaa. Hater de jeg også, selv om jeg er gamer selv. Halve CS-norge er denne typen fjortisgamere, dessverre enig med deg jeg ass likker ikke fjortis gamer som klikker når de taper og sånt er jo bare et spill... Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 (endret) noe jeg ser fram til med digilab: Oldschool Gaming Compos Scene crewet stiller med en rekke gamle godsaker i et eget oldschool-område i hallen! Foreløpig er disse maskinene ordnet: - Amiga 500 - Commodore 64 - Nintendo ES - Sega Vi kommer til å arrangere en del uhøytidelige compoer i diverse gamle spill, just-for-fun. Ingen whining om mangel på premier, værsåsnill . Vinnerne vil i hvertfall hedres og æres Tidspunkter og påmelding kommer det nermere info om på partyet! Foreløpige compoer ligger i lista til venstre! For spørsmål eller forslag mail til [email protected] . Vi blir også veldig glade hvis noen har noen gamle maskiner de ta med under partyet! Dette blir GØY! Be there! ser ut til at jeg også stiller med to "antikke" maskiner; Sega Mega Drive (16bit) og en god gammel commodore64 Endret 29. april 2004 av Melfacion Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 fjortissene knuser ikke tastatur og mus fordi at de klikker, men fordi at de tror det er tøft. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Samme mener jeg, greit med gamere. så lenge det ikke spruter skjellsord og taster 24\7. De kan godt gjøre noe annet enn å spille CS, alt er visst gull der. Uansett, jeg har reservert plass, vi venter på at bjaa skal få logget inn og atticus flyttet sin reservasjon nedover mot oss. Tøft om flest mulig blir med da. Deilige burgere rett ved siden av stevneplassen. På en liten kiosk man nærmest kan løfte med vilje og 10 mann ... på hamburger sjappa man også kan få en god historie fra eieren om hvordan han tok knekken på kona. Den sjappa er revet, men den ligger over veien. Det er Rema 1000 butikk der Gamal hadde sjappa si. Hvem her skal på DigiLAB og har bestilt og betalt bilettene sine? I så fall, send meg en PM Endret 30. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
sparks Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Jeg skal, men har allerede en haug venner med meg.. Men skal henge ved HW rekka Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Den sjappa er revet, men den ligger over veien. Det er Rema 1000 butikk der Gamal hadde sjappa si. Jeg er fullt klar over det wiseguy. Jeg bor like i nærheten. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Den sjappa er revet, men den ligger over veien. Det er Rema 1000 butikk der Gamal hadde sjappa si. Jeg er fullt klar over det wiseguy. Jeg bor like i nærheten. vel, det gikk ikke fram av innlegget ditt, for du finner ikke Gamal i den sjappa nå lengre Hmm, porsgrunn ja... Jeg bor nærmere enn deg så *peker på* Endret 1. mai 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Ok, nå vil jeg bumpe litt. Hvem herfra er det som planlegger å komme? Er solgt en god del flere biletter nå. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Får ikke logget meg inn ( ) så kan noen se hvor mange billetter som er solgt? Lenke til kommentar
Marte Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Er 249 billetter igjen.. hoho, Er security der jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jada _Marte_, jeg skal ta deg og Malin! GRR! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 tror dette blir et bra arrangement... liker spesielt ideen med et "oldschool-område" Lenke til kommentar
Toastmeister Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 1 dag, 1 time and counting . Noen som gleder seg eller !!!?? Lenke til kommentar
Toastmeister Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Har forresten ikke reservert plass ennå . Ser ikke ut til å være noe stress siden det er fortsatt mange ureserverte plasser. Jeg drar sammen med 3 andre venner, og vi har helst lyst til å sitt ved noen jevenaldrene 20 år +/- 2 et sted i gamer området. Hvor sitter folk hen her, hvilken rad? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå