Gå til innhold

Digilab 2004


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:love:

 

Samme mener jeg, greit med gamere. så lenge det ikke spruter skjellsord og taster 24\7. De kan godt gjøre noe annet enn å spille CS, alt er visst gull der.

 

Uansett, jeg har reservert plass, vi venter på at bjaa skal få logget inn og atticus flyttet sin reservasjon nedover mot oss. Tøft om flest mulig blir med da. Deilige burgere rett ved siden av stevneplassen. På en liten kiosk man nærmest kan løfte med vilje og 10 mann :p

Lenke til kommentar
:love:

 

Samme mener jeg, greit med gamere. så lenge det ikke spruter skjellsord og taster 24\7. De kan godt gjøre noe annet enn å spille CS, alt er visst gull der.

 

Uansett, jeg har reservert plass, vi venter på at bjaa skal få logget inn og atticus flyttet sin reservasjon nedover mot oss. Tøft om flest mulig blir med da. Deilige burgere rett ved siden av stevneplassen. På en liten kiosk man nærmest kan løfte med vilje og 10 mann :p

... på hamburger sjappa man også kan få en god historie fra eieren om hvordan han tok knekken på kona. :p

Lenke til kommentar

Husker jeg sto utafor BambleLAN 2004 , så kom det plutselig en unge ut og slo tastaturet sitt i veggen flere ganger. Etter at det var halvveis knekt, kastet han det i bakken og hoppa på det.. spurte han hvorfor han knuste tastaturet..

 

"Tapte i CS mot en kamerat" .... snakk om fjortisgamere ja :thumbdown:

Lenke til kommentar
Husker jeg sto utafor BambleLAN 2004 , så kom det plutselig en unge ut og slo tastaturet sitt i veggen flere ganger. Etter at det var halvveis knekt, kastet han det i bakken og hoppa på det.. spurte han hvorfor han knuste tastaturet..

 

"Tapte i CS mot en kamerat" .... snakk om fjortisgamere ja :thumbdown:

Er et "par" av de i grenland ja :nei:

Lenke til kommentar

noe jeg ser fram til med digilab:

 

Oldschool Gaming Compos

 

Scene crewet stiller med en rekke gamle godsaker i et eget oldschool-område i hallen! :D

 

Foreløpig er disse maskinene ordnet:

 

- Amiga 500

- Commodore 64

- Nintendo ES

- Sega

 

Vi kommer til å arrangere en del uhøytidelige compoer i diverse gamle spill, just-for-fun. Ingen whining om mangel på premier, værsåsnill :D. Vinnerne vil i hvertfall hedres og æres :D

 

Tidspunkter og påmelding kommer det nermere info om på partyet! Foreløpige compoer ligger i lista til venstre! :D

 

For spørsmål eller forslag mail til [email protected] .

Vi blir også veldig glade hvis noen har noen gamle maskiner de ta med under partyet!

Dette blir GØY! :D

 

Be there!

 

:D

 

ser ut til at jeg også stiller med to "antikke" maskiner; Sega Mega Drive (16bit) og en god gammel commodore64

Endret av Melfacion
Lenke til kommentar
:love:

 

Samme mener jeg, greit med gamere. så lenge det ikke spruter skjellsord og taster 24\7. De kan godt gjøre noe annet enn å spille CS, alt er visst gull der.

 

Uansett, jeg har reservert plass, vi venter på at bjaa skal få logget inn og atticus flyttet sin reservasjon nedover mot oss. Tøft om flest mulig blir med da. Deilige burgere rett ved siden av stevneplassen. På en liten kiosk man nærmest kan løfte med vilje og 10 mann :p

... på hamburger sjappa man også kan få en god historie fra eieren om hvordan han tok knekken på kona. :p

Den sjappa er revet, men den ligger over veien. Det er Rema 1000 butikk der Gamal hadde sjappa si.

 

 

 

Hvem her skal på DigiLAB og har bestilt og betalt bilettene sine? I så fall, send meg en PM

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Den sjappa er revet, men den ligger over veien. Det er Rema 1000 butikk der Gamal hadde sjappa si.

Jeg er fullt klar over det wiseguy. Jeg bor like i nærheten. ;)

vel, det gikk ikke fram av innlegget ditt, for du finner ikke Gamal i den sjappa nå lengre :roll:

 

Hmm, porsgrunn ja... Jeg bor nærmere enn deg så *peker på*

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har forresten ikke reservert plass ennå :ermm:. Ser ikke ut til å være noe stress siden det er fortsatt mange ureserverte plasser. :wee: Jeg drar sammen med 3 andre venner, og vi har helst lyst til å sitt ved noen jevenaldrene 20 år +/- 2 et sted i gamer området. Hvor sitter folk hen her, hvilken rad?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...