bjaa Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hallo Vil bare informere om Digilab 2004. 20 mai begynner datapartyet digiLAB som er et rusfritt arrangement for undommer mellom 13-25 år på Stevneplassen i Skien. Arrangementet er basert på en positiv livsstil og å få muligheten til å treffe andre dataintresserte ungdommer. DigiLAB har gode premier og mye bra opplegg på scenen. DigiLAB er et dataparty som vil bli arrangert en gang i året for ungdom mellom 13-25 år. Med i planleggingen av arrangementet engasjeres mange ungdom i hele prosessen. Lederen for digiLAB er Sondre Døli (18), og han jobber halvtid frivillig. Med i styret har han Robert Mathisen (20), og som medhjelpere er det rundt 50 frivillige ungdommer. I Hall D på Stevneplassen i Skien er det plass til opptil 1000 mennesker. I tillegg til at arrangementet er rusfritt, er det basert på en positiv og sosial livsstil, med store muligheter til å møte likesinnede og gjevnaldrende ungdommer. Vi håper at ungdom skal føle seg hjemme og komme igjen på mindre party (digiNight), samt digiLAB 04. Digilab 2004 Noen som er interessert i dette? Det blir game compo's (20 000 i hovedpremien i cs) og endel andre compo's... Skjekk siden for med informasjon.. Endret 5. april 2004 av bjaa Lenke til kommentar
atticus Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Veldig bra BjaA. Tiltrekk ennå fler hylende skrik unger. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Du må slutte å provosere Atticus! Vi vil ha gamere Lenke til kommentar
atticus Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Du må slutte å provosere Atticus! Vi vil ha gamere Jeg beklager på det sterkeste hvis du tolket mitt forrige innlegg som provoserende! Som straff på mine synder,så er du fra nå av min slave. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Hvis dette er dere første større arrangement så anbefaler jeg dere å kutte ned på antallet det første året.. Hvis dere ikke har noen seriøst gode med i crew da som har utdannelse innen mye av det som trengs til ett dataparty, men å bedømme ut i fra alderen på lederene så ser det ikke sånn ut. Men jeg kan jo selvfølgelig ta feil.. Uansett Lykke til! vi trenger seriøse arrangører i Norge, og det virker jo som dere går inn for å få ett bra arrangement Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Er ikke bjaa som arrangerer. Men virker som om det blir et godt arrangement! :-D Jeg skal selv dit, så dere som skal kan få lov å ta på meg der Lenke til kommentar
sparks Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tror jeg skal dit! Men hvor lang tid bruker man fra oslo til skien? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Tror jeg skal dit! Men hvor lang tid bruker man fra oslo til skien? nais Er vell nå 15 til 16-17 mil til oslo fra skien tenker jeg.... Jeg og atticus skal hvertfall! hometown Lenke til kommentar
pcpro Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 det blir dritt bra lan det ass må dittttttt Lenke til kommentar
Deg Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tror jeg skal dit! Men hvor lang tid bruker man fra oslo til skien? Ca to timer med bil. Tror kansje jeg skal dit jeg å. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Hallo Vil bare informere om Digilab 2004. 20 mai begynner datapartyet digiLAB som er et rusfritt arrangement for undommer mellom 13-25 år på Stevneplassen i Skien. Arrangementet er basert på en positiv livsstil og å få muligheten til å treffe andre dataintresserte ungdommer. DigiLAB har gode premier og mye bra opplegg på scenen. DigiLAB er et dataparty som vil bli arrangert en gang i året for ungdom mellom 13-25 år. Med i planleggingen av arrangementet engasjeres mange ungdom i hele prosessen. Lederen for digiLAB er Sondre Døli (18), og han jobber halvtid frivillig. Med i styret har han Robert Mathisen (20), og som medhjelpere er det rundt 50 frivillige ungdommer. I Hall D på Stevneplassen i Skien er det plass til opptil 1000 mennesker. I tillegg til at arrangementet er rusfritt, er det basert på en positiv og sosial livsstil, med store muligheter til å møte likesinnede og gjevnaldrende ungdommer. Vi håper at ungdom skal føle seg hjemme og komme igjen på mindre party (digiNight), samt digiLAB 04. Digilab 2004 Noen som er interessert i dette? Det blir game compo's (20 000 i hovedpremien i cs) og endel andre compo's... Skjekk siden for med informasjon.. Det er nok poster om dette, FOLK VET DET! Synes dette er misbruk av forumet, å poste opptil 3 ganger om samme partyet. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Slik jeg har fatta det så er det flere fra HW som skal... går det ikke ann å få samkjørt detta litt a, slik at vi blir en gjeng ? Er mye kjekkere det enn å sitte spredt.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Jupp, plassreservasjonen har jo allerede startet. www.bjaaland.net/digilab.txt <- der står det hvem ifra forumet og #hw.no som skal ditt. Kan vi ikke se på plassreservasjonsgreine imorgen a? Drar nemlig til Oslo halv sju nå Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 BjaA : |SnuZuki| kommer også på #HW rekka. Jeg skal bestille billetter for han og meg om ikke lenge... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Okai, det er bra Har en tegning her : http://home.online.no/~mbjaal/digilab.rad.gif fra og med ved siden av abnormal og opp så er det noen kjente av meg som har tenkt å sitte der. Er hvertfall en liten ide om slik jeg tenker det kunne blitt Jeg kan godt ta meg av plassreserveringa på digilab, så det er bare å komme med "ønsker" Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har tenkt meg til digilab, har ivertfall lyst. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 halloen folkens jeg skall så klart på digi lab 04, Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Du må slutte å provosere Atticus! Vi vil ha gamere Du scorer ikke akkurat alle slags folk ved å uttale deg sånn. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Du scorer ikke akkurat alle slags folk ved å uttale deg sånn. Har ikke planer om å score noen folk jeg... Jeg spiller ikke selv, og har ikke akkuratt så mye til overs til fjortissgamere (mener ikke at alle gamere er det) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå