Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heppa.

I dag innstallerte jeg overnet, av ulike grunner ;)

Med på "kjøpet" var Isearch som la seg oppe under adressefeltet.

Her er:

search (som jeg aldri kommer til å bruke)

Block Popups - Er denne bra på denne ??

Zoom: Faktisk en funksjon som kommer godt med da mange sider jeg er inne på har bilder...

Er denne baren ok eller bør jeg fjerne denne så fort som mulig?

Link til deres hjemmeside:

http://www.isearch.com/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk også det samme i min IE, via en eller annen web-side. Det installerte seg selv, uten at jeg hadde bedt om det. Kjørte igang Ad-aware og den kikka på en dll-fil, pluss noen registry-entries. Fjerna alt, og isearch ble borte.

Trur ikke det er noe der du egentlig trenger.....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde iSearch på maskina mi, noe jeg ikke hadde sansen for.

Er ikke så veldig glad i programvare jeg ikke har bedt om - og iSearch nektet meg å velge hvilke toolbarer som skal vises i explorer (jepp, ikke bare var den der på websider, den var der også i "utforskeren" - og nektet meg å skru av/på toolbarer)

Prøvde å ta den med SpyBot S&D - men den var utdatert, og kunne ikke laste ned nye oppdateringer... fikk heller ikke tak i adAware e.l. Hvorfor?

iSearch legger inn en liste med webservere i hostfila, og lar disse peke til localhost (din egen pc, hvor de selvsagt ikke ligger) - slik hindrer den verktøyene i å oppdatere seg, og hindrer deg i å laste ned sikkerhetsverktøy.

iSearch er i mine øyne skikkelig dritt. Kommer uten å ha blitt "invitert", og begynner å innskrenke rettinghetene mine på maskinen.

- Vekk med den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...