BoRsE Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Idle på #clan182 @ quakenet og spør BFV gutta om try! Vi er på CB, og har gooooode members. stikk også innom 182.Vietnam.Norway serveren (194.63.250.197:14567) Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 hva så vi i CoD ? At clan182 er seriøse spillere som har et godt miljø -_- Var så "uheldig" å møte på noen folk fra Clan182, deriblant Borse, når jeg spillte CoD. Jeg spurte om jeg kanskje kunne joine, de sa ok. Jeg kom inn på Ventrilo serveren, skrev i chatten at jeg ikke hadde mic. Så sa dem at de skulle spille en klanmatch senere på kvelden og at jeg kunne trye der. Det det endte opp med var at klanlederen, Borse, og diverse andre kalte meg homo, fordi jeg ikke snakket (grunnet jeg ikke hadde mikrofon..), og at jeg ikke fikk spille i klankampen fordi jeg av en eller annen grunn sugde.. Det at de er seriøse spillere er kanskje sant, men godt miljø? Nei trokke' det.. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nå er det slik at uten mic = 0 klanspill. Man er 100% avhengig av kommunikasjon mellom spillere i fps spill Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Nå er det slik at uten mic = 0 klanspill. Man er 100% avhengig av kommunikasjon mellom spillere i fps spill Nja, vil nå ikke si det.. Men uannsett, det å kalle meg en homo, og at jeg ikke har skills, bare pga. jeg ikke hadde mic (noe som faktisk kan kjøpes..) er vel "Litt" drøyt? Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Enig der. Ta deg en tur på #battlefield.no på quakenet. Folk fra stort sett alle klanene i BF1942 og BfV henger der. Masse klaner som rekrutterer nå. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Enig der. Ta deg en tur på #battlefield.no på quakenet. Folk fra stort sett alle klanene i BF1942 og BfV henger der. Masse klaner som rekrutterer nå. Grei den Lenke til kommentar
Englebarn Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 hva så vi i CoD ? At clan182 er seriøse spillere som har et godt miljø -_- Var så "uheldig" å møte på noen folk fra Clan182, deriblant Borse, når jeg spillte CoD. Jeg spurte om jeg kanskje kunne joine, de sa ok. Jeg kom inn på Ventrilo serveren, skrev i chatten at jeg ikke hadde mic. Så sa dem at de skulle spille en klanmatch senere på kvelden og at jeg kunne trye der. Det det endte opp med var at klanlederen, Borse, og diverse andre kalte meg homo, fordi jeg ikke snakket (grunnet jeg ikke hadde mikrofon..), og at jeg ikke fikk spille i klankampen fordi jeg av en eller annen grunn sugde.. Det at de er seriøse spillere er kanskje sant, men godt miljø? Nei trokke' det.. Omg.. Voicecomm er riktignok et "krav" for klanspill, men likevel; det er da visselig noe som kan anskaffes.. Merkelig oppførsel.. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ser ikke helt hva homo og har ikke mic har med hverandre å gjøre da. Synd at noen oppfører seg slik, men det finnes mange klaner der ute. Jeg ville si at et det er et lite mindretall av folk som er sånn. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 ser ikke helt hva homo og har ikke mic har med hverandre å gjøre da. Synd at noen oppfører seg slik, men det finnes mange klaner der ute. Jeg ville si at et det er et lite mindretall av folk som er sånn. Jo, det er greit nok, har ikke sagt at det er et flertall som oppfører seg slik heller Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) ser ikke helt hva homo og har ikke mic har med hverandre å gjøre da. Synd at noen oppfører seg slik, men det finnes mange klaner der ute. Jeg ville si at et det er et lite mindretall av folk som er sånn. Jo, det er greit nok, har ikke sagt at det er et flertall som oppfører seg slik heller LÆttis! haha jeg husker ikke dette en gang, hva er nicket ditt i cod? uansett hvis jeg har sagt noe "stygt" til deg så er det ikke homo, men gay! og det er ett uttrykk vi bruker hele tiden. Jeg syntes sikkert det var morsomt at du ville ha try i en clan og ikke ha mic. det er jo helt gay! jaja, lykke til videre! Endret 25. april 2004 av BoRsE Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Ja, lykke til videre med Clan 182... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Nå er det slik at uten mic = 0 klanspill. Man er 100% avhengig av kommunikasjon mellom spillere i fps spill HAhahah! Det er omtrent det værste jeg har hørt! Når jeg var veldig aktiv i et spill (Vietcong) her i fjord, så var jeg med i en av Vietcongs beste klaner (lå på 2. plass på vårt beste), og når vi spilte så brukte vi kun ingame chatten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå