Jonas Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hallo Tester ut litt til en meny her nå og må lage et "array" hvor jeg loader flere ting. Jeg skal ha mouseover på alle sammen. Hvordan får jeg det til? btw, heter det array? Jeg har et sett med "templates" som jeg liksom loader flere ganger. Private Sub label3_Mouseover(Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single) MsgBox "Mouse over" End Sub Edit: hvordan fjerner man en "ting" i et array ved å klikke på det? har prøvd sånn her, men det funka ikke: Private Sub Label1_Click(Index As Integer) Unload Label1(Index) End Sub Edit: test-array uten mouseover her. Endret 4. april 2004 av Jonas Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Den enkleste metoden for å finne ut om musepekeren holdes over et objekt er vel å gjøre noe slik: Dim lMouseOver As Boolean Private Sub Form_MouseMove(Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single) lMouseOver = False End Sub Private Sub Label1_MouseMove(Index As Integer, Button As Integer, Shift As Integer, X As Single, Y As Single) If lMouseOver = False Then MsgBox "MouseOver" End If lMouseOver = True End Sub Jeg vet ikke hvorfor du ikke får fjerna en kontroll med Unload siden jeg ikke ser kilde koden. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. april 2004 Forfatter Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Takker! Kunne ikke tenkte deg å se på den unload greia også? Prosjektet ligger her. Endret 13. april 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Nå virker plutselig ikke noe unload greier! Hvis jeg skriver unload me får jeg bare error: Wrong number of arguments or invalid property assignment Jeg drev bare å skrev noe og skulle teste ut og vips, error! Edit: Load funker Endret 13. april 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå