Gå til innhold

Logitech MX 900


Anbefalte innlegg

I windows

 

når jeg surfer på nettet kan jeg velge frem eller tilbake med musen, men går det ikke ann å velge frem eller tilbake med denne musen når jeg sjekker diverse på selve maskinen uten at jeg må trykke på pilene frem/tilbake

 

fungerte fint med MS optisk musen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å avinstallere driverne er noe jeg ikke vil anbefale, da blir musen helt rar. Sensen og hvordan bevegelsen blir oppfattet av windows er helt rar, så jeg anbefaler å ha driverene og gjøre som Tfosheim sier, det er det jeg har gjort.

Sitter her Med Cordles Desktop Mx Buetooth, herlig meg 10-20 meter rekkevidde på tastaturet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Bestilte det samme som deg, Svedda, på fredag... gleder meg :-)

Har du bestilt Mx900 ?? Det skal jeg gjøre å :p

Har bestilt ikke bare musen, men pakken med tastatur OG mus. Og så klart bluetooth hub'en da. Og ikke bare bestilt, men fått det også. Fantastisk godt tastatur, utrolig behagelig mus, meget god rekkevidde, ikke verdens beste batteritid på musen, men den holder da noen dager. Følger jo med oppladbare batterier, og musen lades i bluetooth hub'en så det er ikke noe problem.

 

Batteriene i tastaturet har ikke vist noen tretthetstegn enda. Så langt, meget fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...