Laibach Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 hvilke av disse er og anbefale? Kvalitet er nøkkelordet, trenger ikke den mest facy men en som holder et par år. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 3Com OfficeConnect CableDSL Gateway SMC Barricade Broadband Router Ville kjøpt en av disse. 3com er nok litt bedre enn SMC'en, men er smakssak. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 3Com OfficeConnect CableDSL GatewaySMC Barricade Broadband Router Ville kjøpt en av disse. 3com er nok litt bedre enn SMC'en, men er smakssak. jeg har online Adsl, har det noe å si på hvilken jeg burde velge. har hørt at Online Adsl er litt kresen på hvilkene routeter den fungerer med. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Online ADSL vil fungere like bra med begge to (da begge har PPPoE). Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Skal du ha kvalitetsrouter må du gå for Draytek(bruker 2500WE med innebygd adsl modem selv)dette er routere som det overhodet IKKE er feil på.Trenger ytterst sjelden en restart(nesten aldri.jeg enda ikke restarta min,eller hatt andre problemer med den).Sjekk Draytek routere hos BG consult Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Gå for ClarkConnect hvis du har deler til en gammel PC til overs... mye bedre og mye billigere! www.clarkconnect.org <-- ta en titt der Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 SMC Barricade Broadband Router Lenke til kommentar
jocke Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg ville og kjøpt SMC-routeren fremfor 3com, men du bør velge èn av dem (i alle fall om du skal kjøpe en av de som ligger i listen du linket til). Lenke til kommentar
hwl Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Skal du ha kvalitetsrouter må du gå for Draytek(bruker 2500WE med innebygd adsl modem selv)dette er routere som det overhodet IKKE er feil på.Trenger ytterst sjelden en restart(nesten aldri.jeg enda ikke restarta min,eller hatt andre problemer med den).Sjekk Draytek routere hos BG consult Må bare heneg meg på her og anbefale routerne dra Draytek, helt suverene. Har hatt 3 forkjellige draytek routere og har bestillt meg en 4. med 802.11 B/G accesspoint og de bare fungerer uberbra, lette å oppgradere, stabile og meget gode konfigureringsmuligheter fra webadministrasjonen. Anbefales absolutt Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Gå for ClarkConnect hvis du har deler til en gammel PC til overs... hva mener du med det??? Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 (endret) Har Signamax router, har aldri hatt noe problem, har stått og surra og gått i snart 1 år Edit: Skriveleif Endret 5. april 2004 av ok2k Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg gikk litt off topic og anbefalte deg noe jeg ser på som det beste alternativet. Jeg bruker en ClakConnect linux router. Du trenger en gammel PC (Pentium og oppover med 32MB RAM eller mer pluss to nettverkskort) for å få opp clarkconnect. Dessuten er home edition av ClarkConnect gratis. Det er i hvertfall hva jeg vil anbefale deg. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 E det noen som har xbox? Ska snart kjøpe xbox live pakken. Og lurte på om noen vet kor æ kan kjøpe en router(med ledning, ikke wireless) som funker? (bor i stavanger, vil helst ha svar fra noen som bor og har kjøpt router som funker til live) Lenke til kommentar
hmm Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 bruker denne http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=&g1=&g2=...060&l=&lantall= jeg, funker så det synger den kan trygt anbefales. Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 jaha, men æ vil helst kjøpe en for hånden(i en butikk) Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 jaha, men æ vil helst kjøpe en for hånden(i en butikk) Er vel bare å be ein butikk skaffe det? Lenke til kommentar
Warlord Nazdreg Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 ok, men hmm. En venn av mæ har også live. Han lurte på ka gamertagen din var. Nesten ingen norske på live Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå