Stian_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 lurte på om det er mulig å konvertere et 16-bits program til 32-bit? har en screensaver som er 16-bit: Matrix screensaveren Vel, tror ikke at det er mulig, men får feil melding hver gang jeg går inn på screensaver tab'n. irriterende. Lenke til kommentar
Izor Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hehe var ikke du på annet om hardware før:P hem hem omflytting:P Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 lurte på om det er mulig å konvertere et 16-bits program til 32-bit?har en screensaver som er 16-bit: Matrix screensaveren Vel, tror ikke at det er mulig, men får feil melding hver gang jeg går inn på screensaver tab'n. irriterende. den klager jo ikke på "bitten" men på at han ikke kan laste inn en driver Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Fikk den til å virke, til tross for feilmeldinga.. bare ignorer den, screensaveren virker fordet Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 joda, den virker - fullt klar over det. men feilmeldinga vil jeg fjerne...så da trenger jeg enten en driver eller å konvertere programmet til 32-bit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå