Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Starfleet Academy Training Center for Internet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå kommet til nr. 11, og synes dette var litt enkelt i forhold til andre "try to hack"-sider på nettet.

Har prøvd den hos http://www.try2hack.nl/, og der blir det fryktelig vanskelig allerede på level 6. Level 1 der tilsvarer level 1,2,3,4,5 og 6 her.

Level 2 der bruker flash....

Endret av jorgenindahouse
Lenke til kommentar

Er hele denne testen her basert på "se i kildekoden på filene i cache" prinsippet? Har kommet til level 5, og ser at det er fremdeles det det går i. Er jo ikke så utrolig mye "hacking" at det gjør noe. Når støter du liksom på noen som har beskyttet websider/pc med javascript?

Lenke til kommentar

Skjønner ikke disse Java-greiene...

Kan ikke noe java jeg, men kan litt C++, og trodde da jeg skulle klare å lete frem et passord...

Alt jeg kan se at koden gjør er å importere masse standard java-biblioteker,

og definerer noen variabler...

Lenke til kommentar
Ser at folk sliter grundig her med denne testen!.

Kan jeg få gratulasjon?

**fjernet**

Egentlig er det ikke så vanskelig.Dette er egentlig feil, dette har ingenting med selve hacking å gjøre. :cool: Det er bare en lek i JavaScript :thumbup:

du kunne ikke tenke deg å respektere meg og andre som ikke vil ha direkte-hjelp..

dette kan dog gjøres i PM's men ikke i thread

Jeg håper at alle som svarer i denne posten IKKE gir bort svar eller linker til de forskjellige levels, men hint og tips for å hjelpe de som sitter fast er selvfølgelig ønskelig.

Lenke til kommentar
det er den jeg ser på og jeg vedder rumpen min på at det er if setningen i denne delen som er nøkkelen til suksess men jeg har prøvd alt... :S

<script LANGUAGE="JavaScript">

function pw()

{

var d1, Eingabe;

d1=window.document.linkColor;

Eingabe=prompt ("Please enter password");

if (Eingabe==d1)

{

window.location.href=String.fromCharCode(65,66,67)+".htm";

}

else

{