<BøNilzen> Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hva mener du med protokol? http:// , ftp://, https:// osv er protokoller. (HyperText Transfer Protocol) Lenke til kommentar
ptl Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Noen som har hint til Level 10, jeg sitter helt fast! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) Har nå kommet til nr. 11, og synes dette var litt enkelt i forhold til andre "try to hack"-sider på nettet. Har prøvd den hos http://www.try2hack.nl/, og der blir det fryktelig vanskelig allerede på level 6. Level 1 der tilsvarer level 1,2,3,4,5 og 6 her. Level 2 der bruker flash.... Endret 4. mai 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Har nå kommet til nr. 11, og synes dette var litt enkelt i forhold til andre "try to hack"-sider på nettet. Har prøvd den hos http://www.try2hack.nl/, og der blir det fryktelig vanskelig allerede på level 6. Level 1 der tilsvarer level 1,2,3,4,5 og 6 her. Level 2 der bruker flash.... Takker for den. Den var bra!!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Er hele denne testen her basert på "se i kildekoden på filene i cache" prinsippet? Har kommet til level 5, og ser at det er fremdeles det det går i. Er jo ikke så utrolig mye "hacking" at det gjør noe. Når støter du liksom på noen som har beskyttet websider/pc med javascript? Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Skjønner ikke disse Java-greiene... Kan ikke noe java jeg, men kan litt C++, og trodde da jeg skulle klare å lete frem et passord... Alt jeg kan se at koden gjør er å importere masse standard java-biblioteker, og definerer noen variabler... Lenke til kommentar
espentann Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 kom til level 5, og der sitter jeg fint Mit heteste prøv-og-hacke-side tips er http://www.hackthissite.org desverre er det noen problemer nå.. ps. noen tips til level 5? Matte er ikke mit sterkeste fag.. Lenke til kommentar
magikern Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 har da kommet ett stykke på lvl 12 og funnet ut hvordan regnestykket er satt opp, men det er mange kombinasjoner som ir riktig "mul", men jeg antar at det bare er en måte og samtidig få "code" til å bli riktig... Lenke til kommentar
ExuZ Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 ah.. stange hodet i veggen på nr5 :S noen som har noen hint? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Hahaha... Nummer 5 var faktisk ganske bra... Hint: Se i kildekoden! Lenke til kommentar
TheBlackHat Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Ser at folk sliter grundig her med denne testen!. Kan jeg få gratulasjon? **** Egentlig er det ikke så vanskelig.Dette er egentlig feil, dette har ingenting med selve hacking å gjøre. Det er bare en lek i JavaScript Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) På level 3 trykte jeg "ctrl+F3" for å vise kilden i Opera, da det ikke gikk trykket jeg på avbryt og kom til level 4! Hva skjer?! Edit: 4 Endret 10. mai 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
TheBlackHat Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Bruker ikke opera jeg, du skjønner, leste du reglene sto det at denne testen er basert på internet explorer!. kanskje det er problemet. Mere vet ikke jeg! Lenke til kommentar
ptl Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Jeg har lest Hintene til 10ern men jeg kommer fortsatt ikke videre. Noen som kan gi meg noen mer exacte hint? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 skjønte ikke en drit av det hva skriver jeg hvor liksom ? Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 10. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2004 Ser at folk sliter grundig her med denne testen!. Kan jeg få gratulasjon? **fjernet** Egentlig er det ikke så vanskelig.Dette er egentlig feil, dette har ingenting med selve hacking å gjøre. Det er bare en lek i JavaScript du kunne ikke tenke deg å respektere meg og andre som ikke vil ha direkte-hjelp.. dette kan dog gjøres i PM's men ikke i thread Jeg håper at alle som svarer i denne posten IKKE gir bort svar eller linker til de forskjellige levels, men hint og tips for å hjelpe de som sitter fast er selvfølgelig ønskelig. Lenke til kommentar
tobben86 Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 blir nødt til å bruke opera jeg.. ie vil ikke vise kilder! jeg trykker Vis - kile, men så skjer det ikke noe! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 ...det er noe av det som gjør den levelen vanskelig... Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 det er den jeg ser på og jeg vedder rumpen min på at det er if setningen i denne delen som er nøkkelen til suksess men jeg har prøvd alt... :S <script LANGUAGE="JavaScript"> function pw() { var d1, Eingabe; d1=window.document.linkColor; Eingabe=prompt ("Please enter password"); if (Eingabe==d1) { window.location.href=String.fromCharCode(65,66,67)+".htm"; } else { window.location.href="denied.htm"; } } </SCRIPT> Hva pokker betyr alt det der? Lenke til kommentar
tobben86 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 neineinei, ikke bare på testen... generelt... kan kildene kommer ikke opp i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg