reybr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Svaret er http://scifi.pages.at/hackits/ABC.htm. 65 = A 66 = B 67 = C Men det gir jo bare linken videre. Du må jo få tak i passordet også :-) (Det står jo med klartekst i kildekoden Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 finner det ikke i klartekst men men Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 lvl5 var jo vanskelig Lenke til kommentar
reybr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Men det står i klartekst. Se hva d1 blir assigna Lenke til kommentar
Skaptrollet Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 aha! nå så jeg det... Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 level 5 ble litt værre Lautsprecher: Level 1 er ikke about:blank nei Jallakim: Er det ikke en javascript konsoll i mozilla ;-) Får bare opp about:blank Lenke til kommentar
reybr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Noen som har klart nummer 8? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Så innlysende, att jeg ikke tenkte på det med en gang. Serveren viser alle filene i mappen hackit8 når du skriver bare mappen til linken. Derfra er det lett å finne koden... Endret 3. april 2004 av aadnk Lenke til kommentar
WikingTOR Skrevet 3. april 2004 Forfatter Del Skrevet 3. april 2004 Noen som har klart nummer 8? Hint - UserEingabe Lenke til kommentar
reybr Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Noen som har klart nummer 8? Hint - UserEingabe Den fant jeg, men jeg overså totalt at de bytta host Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Og for dem som ikke er så drevne i javascript koding er jo alert(variabel) en fin funksjon å bruke når du skal finne hva passordet er i klartekst Lenke til kommentar
klo Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg står fast på lvl4 jeg... veit hvor passordet står, men vet ikke hva jeg skal tolke passordet som;unescape("%43%4f%44%45%5a") Jeg brukte calc.exe og numpad Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Sitter og stresser med lvl 11. Stress, tar en pause Lenke til kommentar
^Chap^ Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 bah, der var det stop for meg.... har nå brukt dobbel så lang tid på lvl10 som alle de andre levlene til sammen, tror jeg stopper der :] for de som ikke har kommet til lvl 10 enda, hopp over resten av posten min. lvl10, også det dustete hintet da... 2 ting jeg ikke skjønner 1: det dustete hintet. 2: hvordan siden i det heletatt spytter ut en javascript prompt uten noe kode for det. (tenker i baner som global.asa for .asp, men finner ikke ut av der forde...) GameOver Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) lvl10,også det dustete hintet da... 2 ting jeg ikke skjønner 1: det dustete hintet. 2: hvordan siden i det heletatt spytter ut en javascript prompt uten noe kode for det. (tenker i baner som global.asa for .asp, men finner ikke ut av der forde...) GameOver Du er på feil spor Studer sourcen NØYE, vanskelig å legge merke til hva du gjør feil. Endret 4. april 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
qwert Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 bah, der var det stop for meg....har nå brukt dobbel så lang tid på lvl10 som alle de andre levlene til sammen, tror jeg stopper der :] Hint: Jeg vil ha det protokollført at URLer alltid skal starte med en protokoll... Lenke til kommentar
joebush Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ja, det var fælt. Fikk selv slik tips før jeg så problemet. Men så var det ikke noe problem. Klarte opp til 14. 15 fatter jeg ingenting om, så jeg tror jeg gir meg. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 (endret) Endelig, jeg greide det, men der gikk den dagen... Uansett, takk til trådstarter for et vidunderlig tips til et kult spill. Synes da level 15 var vanskeligest siden den krever endel kunnskap i Apache (htaccess og htpasswd). Krypteringen i level 16 har eksistert i over 2000 år, så dekrypteringen var ikke vanskelig. Hvis du greier å dekryptere det, husk at passordet er på tysk, ikke engelsk (Fikk endelig bruk for tysktimene på ungdomskolen...) Endret 4. april 2004 av aadnk Lenke til kommentar
qwert Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Krypteringen i level 16 har eksistert i over 2000 år, så dekrypteringen var ikke vanskelig. Eht ftlosbuauztl uuf w bfinf owwbwsq tbp lssot faetw mi jvbl Kryptografi kan faktisk være litt gøy. Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Noen som har hint til 10-eren? Edit: Glem det, klarte den... For noen luringer, de lurte meg trill rundt.. Klarte 11'eren også, skal til på 12'eren nå Endret 9. april 2004 av <BøNilzen> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg