-trOnd- Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Jeg har et problem...Har koblet skjermkortet til TVen med S-video kabel inn på Scart- kontakten. Har satt TVen på 'AV', men jeg får ikke noe bilde. Har prøvd diverse innstillinger på skjermoppsettet, men siden jeg ikke har noe datakunskaper å vise til så ønsker jeg litt hjelp...Hva skal jeg gjøre for å få skjermbildet over på TVen? Skjermkortet er et ATI Radeon 9600. Har lastet ned Catalyst- drivere til dette (Vet ikke hvilke fordi jeg fikk en link fra en kamerat over msn).... Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Har du Windows XP, så kan du prøve som følger. Høyreklikk i skjermbildet. Velg Egenskaper i menyen som kommer opp. du får da opp en dialogboks som heter Egenskaper for Skjerm. Velg fanen Innstillinger. Du skal nå ha 2 skjermikoner der det ene er "grått" (har nr 2). Klikk på Avansert. Du får nå opp boksen Egenskaper for Plug an Play-skjerm og RADEON...... Klikk på fanen ATI Displays (skjermer). Der skal TV ha en rød knapp (dersom kortet oppfatter at TV-er koblet til). Trykk på den, og deretter Bruk/OK. Dersom ikke du har en rød knapp der det står TV, har du trolig et kontaktproblem. Da kan det være lurt å prøve med en composittkabel. Håper det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå